عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از اعضای شورای شهر درخواست کرد ۳ عضو علی‌البدل را برای هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها تعیین کنند.

انتخاب 3 عضو علی‌البدل در هیئت نظارت انتخابات شورایاری‌ها
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اقبال شاکری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشنهاد داد 3 عضو علی‌البدل برای هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها، اظهار کرد: این پیشنهاد به این دلیل مطرح شد تا چنانچه کاری برای سایر اعضا پیش آمد، جلسات هیئت نظارت رسمیت داشته باشد.
وی در ادامه افزود: این هیئت به همت ستاد انتخابات و اعضای شورا شکل گرفته است.

شاکری با اشاره به بررسی لایحه بودجه 94 در شورای اسلامی شهر تهران، گفت: امسال اطلاعات انبوهی همراه با لایحه بودجه 94 به شورا ارسال شده است که برای بررسی آن به زمان کافی نیاز است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در لایحه بودجه آیتم‌هایی وجود دارد که مورد توجه است که از آن جمله می‌توان به بدهی شهرداری به بانک‌ها ، پیمانکاران و شهروندان مالک و رویکرد در بازپرداخت آن و همچنین درآمدهای پایدار و ... اشاره کرد.

شاکری با تاکید بر اینکه ما باید بدانیم که آیا سازمانها و یا شرکت‌ها برای شهرداری سود داشته‌اند یا خیر، گفت: از دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و همچنین صلاحی معاون برنامه ریزی و نظارت شهرداری تهران درخواست می کنم تا گزارشات لازم را در صحن علنی شورا ارائه کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رویکرد ، سازمان ، شورایاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار