کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز (سه‌شنبه)، 15 بازیکن را برای انجام تمرینات اختصاصی به ورزشگاه درفشی‌فر فراخواند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  در پی همفکری و برنامه‌ریزی کادر فنی پرسپولیس، حمید درخشان برای صبح امروز 15 سرخپوش را جهت انجام تمرینات اختصاصی مشتمل بر برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی به مجموعه درفشی‌فر فراخواند.

این دست برنامه‌های تمرینی از دوشنبه این هفته با تمرین ویژه مهاجمان آغاز شده است و امروز به کار با دروازه‌بان‌ها، مدافعان و هافبک‌های دفاعی اختصاص داشت. این برنامه تمرینی، سنگین نیست تا روی تمرین بعدازظهر بازیکنان تاثیر منفی نگذارد اما در جریان آن، تمرینات استانداردی طراحی و اجرا می‌شود که هدف از آن جا افتادن برنامه‌های بازی مورد نظر سرمربی در ذهن بازیکنان به صورت غیرمستقیم است. به عنوان مثال در مورد مهاجمان روی جایگیری‌ها، حرکت بدون توپ و زدن ضربه به چارچوب کار می‌شود و در مورد عناصر دفاعی روی پوشش‌ها و پرسینگ کار خواهد شد.

برای تمرین صبح امروز، حمید درخشان حسین عبدی، علیرضا امامی‌فر و نادر باقری از کادر فنی و محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانا، بابک حاتمی، محمد خانزاده، مهرداد کفشگری، سوشا مکانی، مسعود همامی، مهدی جعفرپور، مبین میردورقی، احمد نورالهی، مرتضی قدیمی‌پور، میلاد کمندانی، افشین اسماعیل‌زاده و حمیدرضا علی عسگری از جمع بازیکنان، حاضران در این جلسه تمرینی بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تمرین ، تیم ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار