همزمان با چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر 154 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و خدماتی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، فرماندار اردبیل در آیین افتتاح این پروژه‌ها در اردبیل اظهار داشت: به میمنت ایام‌الله دهه فجر تعداد 154 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در مرکز استان با ارزش سرمایه‌گذاری 176 میلیارد تومان افتتاح شد.

جواد زنجانی عنوان کرد: تعداد 19 پروژه مربوط  به دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل که به ارزش 46 میلیارد تومان اجرایی و عمیلاتی شده و بهره‌برداری از آنها را شاهد هستیم.

وی افزود: 7 پروژه مسکن مهر نیز در قالب 980 واحد در شهر اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که برای این پروژه بیش از 50 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار اردبیل در مورد پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی نیز گفت: به میمنت ایام‌الله دهه فجر 90 پروژه در این حوزه با ارزش سرمایه‌گذاری 36 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

زنجانی با بیان اینکه 12 طرح تولیدی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و خدماتی در مرکز استان امروز در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود گفت: این پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری 22 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شدند.

وی سفر رئیس جمهور در سال جاری را پرخیر و برکت توصیف کرد و افزود: از محل این سفر هشت پروژه به ارزش 13 میلیارد تومان اجرایی و نهایی شده که شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

فرماندار اردبیل پروژه‌های زیرساختی مخابرات به تعداد 11 پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومان رل بیان کرد و گفت: چهار پروژه گازرسانی به چهار روستای شهرستان اردبیل با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد تومان اجرایی شده که افتتاح آن را شاهد هستیم.

زنجانی ادامه داد: به میمنت این ایام سه پروژه کتابخانه‌سازی نیز در مناطق مختلف شهرستان اردبیل تکمیل شده که برای تکمیل آن بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

 وی قبل از افتتاح این پروژه از سد پیله‌ سحران بازدید کرده و به شکل نمادین افتتاح پروژه‌های بخش خصوصی با عنوان آرتا جوجه نوشهر و همچنین سالن ورزشی کوثر به شکل نمادین انجام شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.