در هشتم ژوئیه 2014 برزیل تحقیر آمیزترین نتیجه تاریخ جام جهانی و همچنین تحقیر آمیزترین نتیجه تاریخ فوتبالش از ابتدای تاسیس فدراسیون فوتبال را توسط ژرمن‌ها در خانه خودی و آن هم جلوی چشمان گریان برزیلی‎ها دریافت کرد و تمامی رکوردهای فردی خود را به کلوزه آن هم در مقابل چشمان رکوردداران واگذار کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، در تاریخ 8 ژوئیه 2014 در استادیوم "بلو هوریزنته اشک برزیلی‎ها درآمد چرا که طلایی جامگان به بدترین نحو ممکن توسط ژرمن ها تحقیر شدند و "یوآخیم لوو" سرمربی آلمان که از برد غیر منتظره 5 بر صفر ژرمن ها آن هم در عرض کمتر از 40 دقیقه در برابر برزیل "اسکولاری" در خانه برزیلی ها شادمان بود 3 بازیکن کلیدی و مهم خود را تعویض کرد تا گل های زده به برزیلی ها دورقمی نشود و حتی "شورله" نیمکت‌نشین را وارد زمین کرد.

اما این پایان کار نبود و حتی "شورله"  هم 2 گل دیگر به "خولیو سزار" نگون بخت زد .

در حقیقت هفت تایی های ژرمن ها را "توماس مولر" در دقیقه 11 شروع کرد. اما در دقیقه 23 به سرعت "میروسلاو کلوزه" گل دوم را به ثمر رساند تا در مقابل چشمان ده ها هزار برزیلی رکورد "رونالدو" که مربوط به برترین گلزن ادوار تاریخ جام های جهانی با 16 گل  است را بشکند. اما کلوزه رکورد کافوی برزیلی که بیشترین بازی را در جام جهانی داشته را نیز شکست و حتی رکورد یک برزیلی دیگر یعنی پیروزترین بازیکن ادوار جام جهانی را نیز از چنگ طلایی جامگان در آورد و این یعنی تمامی رکوردهای فردی برزیلی ها به حساب ژرمن‌ها و "کلوزه" واریز شد.

در دقیقه 24 و 26 فاجعه برای برزیلی ها توسط "کروس" کامل شد ودر دقیقه 29 سامی خدیرا ماجرا را باورنکردنی کرد یعنی در هر 5.7 دقیق برزیلی ها یک گل خوردند و این ضعیفترین نتیجه 30 دقیقه ابتدایی تاریخ جام جهانی برای هر تیمی بود. "مایکون" ،"مارسلو" و "خولیو سزار" روی نگاه کردن به چشمان برزیلی ها را نداشتند چرا که این خط دفاعی در تاریخ بارها مورد تمسخر گرفته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، یوآخیم لوو به طرز عجیبی 3 بازیکن حساس مانند کلوزه و مولر را از زمین بیرون کشید و به بازیکنانش دستور تمرینی بازی کردن با برزیل را داد تا تحقیر طلایی جامگان بیشتر شود، اما شورله 2 گل زیبا به برزیل زد تا اسکار برزیلی در دقیقه 90 نتیجه را 7 بر یک کند.

کم کارترین بازیکن این دیدار "مانوئل نویر" آلمانی بود و 58114 تماشاگر برزیلی در پایان دیدار فکر میکردند این باخت کابوسی بیش نبوده است. حتی کارشناس ترین فوتبالیست هم این نتیجه را باورنمی کرد و از همه بدتر تمامی رکوردهای برزیل در یک دیدار از بین رفت.

"رونالدو" که رکوردش توسط "کلوزه" از دست رفته بود در این دیدار اشکهایش جاری شد.

فاجعه

فاجعه

فاجعه

فاجعه

فاجعه

فاجعه

فاجعه

فاجعه

فاجعه

فاجعه



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار