ساری ؛

بالاترین شاخص اشتغال و اقتصاد مربوط به بخش کشاورزی مازندران است

استاندار مازندران گفت: بالاترین شاخص اشتغال و اقتصاد مربوط به بخش کشاورزی مازندران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، ربیع فلاح 13 بهمن ماه 93 در دومین روز از دهه فجر در آیین تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی اظهار داشت: باتوجه به قطب کشاورزی بودن مازندران و دارا بودن 10 درصد تولید ناخالص داخلی بالاترین شاخص اشتغال و اقتصاد مربوط به بخش کشاورزی استان است.

وی از رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواست تا در اولین فرصت نشستی را با تولیدکنندگان برتر استان جهت ارایه راهکار برای پیشرفت و تقویت بخش کشاورزی در راستای جهت گیری و کمک به استان برگزار کند.

استاندار مازندران ادامه داد: با توجه به استعدادهای بالقوه و بالفعلی که در بخش کشاورزی مازندران وجود دارد و به عنوان تامین کننده امنیت غذایی در کشور است باید برای افزایش راندمان تولید حمایت های لازم از تولیدکنندگان صورت گیرد.

فلاح افزود: سطح زیرکشت در استان به اندازه 4 برابر ظرفیت استان است که این نشان دهنده استعداد بالفعل استان در بخش کشاورزی است.

وی اظهار داشت: در هر منطقه ای تولیدکنندگان برتر به عنوان نمایندگان آن منطقه باشند و نیازها را شناسایی کنند و نسبت به درخواست‌های منطقه خود اقدام کنند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.