مسابقات مرحله نهایی رشته فوتسال دومین المپیاد ورزشی برگزار و تیم سهند به عنوان تیم نخست بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مسابقات فوتسال دومین المپیاد ورزشیبه  گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مرحله نهایی مسابقات دومین المپیاد ورزشی بازنشستگان که در روز دوشنبه 13 بهمن ماه در سالن ورزشی مجموعه شهید شفیع پور منطقه 5 برگزار شد تیم سهند موفق به کسب مقام نخست این مسابقات شد.
در اولین بازی این روز دو تیم زاگرس و البرز در رده بندی به مصاف هم رفتند که بازی با پیروزی تیم البرز به پایان رسید و این تیم به عنوان تیم سوم این مسابقات انتخاب شد.

در بازی دوم، دو تیم سهند و دنا به عنوان تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات فوتسال با یکدیگر به رقابت پرداختند که بازی در پایان دو نیمه به تساوی کشیده شد و در نهایت تیم سهند در ضربات پنالتی موفق به کسب نتیجه برتر چهار بر سه و به عنوان تیم نخست مسابقات فوتسال دومین المپیاد ورزشی بازنشستگان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در تیم سهند تیم نخست مسابقات شهرام تژده، ماشاالله استرکی، ربیع خدا کرمی، علی اکبر جمشیدی، قاسم آبادی، علیرضا محمدی، مختارضرغام، صفر علی علی آبادی، محمد ابراهیم صحرایی، غدیر آخوند زاده و محمد رضا امیری حضور داشتند و مدال طلای مسابقات فوتبال را بر گردن آویختند.

با مشخص شدن نفرات برتر این مسابقات اختتامیه مسابقات فوتسال با برپایی جشن و نور افشانی و تقدیر از نفرات برتر برگزار شد.
لازم به ذکر است به تیم سهند به عنوان تیم نخست این مسابقات کاپ قهرمانی مسابقات فوتسال دومین المپیاد ورزشی اهدا شد و بازیکنان و به بازیکنان سه تیم نخست این مسابقات نیز جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: باشگاه ، تیم ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار