سرمربی تیم ملی جوانان که از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان بود، گفت: ظرفیت جودوی ما همین است و سخت است بتوانیم در قهرمانی آسیا نتیجه بگیریم.

میران: سخت است در قهرمانی آسیا نتیجه بگیریم

محمود میران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در سالن برگزاری نخستین مرحله انتخابی تیم ملی جودو  اذعان کرد: پتانسیل جودو در حال حاضر همین 30 نفری هستند که در انتخابی تیم ملی شرکت کرده اند به اعتقاد من سخت است که این نفرات بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیای نتیجه کسب کنند. لازمه پیشرفت در هر رشته ورزشی داشتن امکانات سخت افزاری و منابع مالی است که متأسفانه جودوی ما از این دو مورد محروم است، متأسفانه ما نمی‌توانیم در مسابقات و اردوهای متعدد شرکت کنیم، در بحث آموزش هم آنچه در سطح کل کشور ارائه می شود با با جودوی دنیا فاصله زیادی دارد.

وی اضافه کرد: به نظر من اگر سرمایه‌گذاری خوبی صورت پذیرد و به همراه آن برنامه ریزی داشته باشیم، در سه یا چهار سال  آینده در بخش جوانان ممکن است بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. باید استعدادهایی را در استان های مختلف کشور پیدا کنیم و با آنها به اهدافمان برسیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص حضور مربیان کره‌ شمالی در تیم‌های ملی ایران گفت: مربیان کره‌ای مربیان درجه یکی نیستند و سطح فنی بالایی ندارند اما باز هم می‌توانند در بخش آموزش و باشگاه‌ها در بخش پایه  به ما کمک کنند البته مبلغ زیادی هم به عنوان حقوق ماهیانه از فدراسیون نمی گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، میران ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار