به زودی تمام باشگاه های بدنسازی بر اساس امکانات و کیفیت خدماتی که در اختیار دوست داران این ورزش قرار می دهند رتبه بندی خواهند شد و در قبال آن ستاره دریافت می کنند.

تمام باشگاه های بدنسازی ستاره دار می شوندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از یک منبع آگاه به زودی تمام باشگاه های بدنسازی بر اساس امکانات و کیفیت خدماتی که در اختیار دوست داران این ورزش قرار می دهند رتبه بندی خواهند شد و در قبال آن ستاره دریافت می کنند.

تعداد این ستاره ها از عدد یک تا 5 متغییر بوده و در طول زمان نیز نسبت به کارنامه کاری باشگاه قابل کاهش یا افزایش می باشد.

با توجه به اینکه در سال های اخیر نسبت صدور مجوز فعالیت برای باشگاه های بدنسازی با سطح نظارتی که بر عملکرد آنها باید انجام گیرد یکسان نبوده و تا کنون هزینه های این بیتوازنی را قشر ورزش دوست به ویژه نو جوانان و جوانان پرداخت کرده اند شاید از این پس آنها بتوانند با اختیار بیشتری باشگاه محل تمرین خود را انتخاب کنند و چه بسا این امر تلنگری باشد برای مالکان باشگاه ها تا در سایه رقابتی سالم با همکاران خود انگیزه مورد نیاز را برایفراهم کردن امکاناتی شایسته مخاطبان این ورزش در خود ایجاد کنند.

هم اینک کلیات این طرح توسط دست اندر کاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در دست نقد و بررسی است و بعد از تکمیل و تایید نهایی در قالب یک بخشنامه به تمام باشگاه های سطح کشور ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار