شهرداری منطقه 20 شهرداری تهران از آماده و مناسب سازی 44 هزار و 770 متر از معابر و اجرای طرح ویژه خط سفید در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران منصور کتابناف با اشاره به اجرای طرح خط سفید در 29 معبر اصلی این منطقه گفت: هدف از اجرای این طرح نهادینه کردن رفتارهای صحیح ترافیکی بین‌ شهروندان است.

کتابناف با بیان اینکه کمپین آسمان آبی زمین پاک همچنان در منطقه 20 در حال اجراست افزود: در همین راستا برنامه‌ طرح خط سفید در 29 معبر اصلی این منطقه در حال آماده‌سازی است و تا پایان سال جاری 44هزار و 770 متر از معابر منطقه 20 مناسب‌سازی می‌شود.

وی تشریح کرد: خیابانهای کمال جنوبی شهید دستواره، فداییان اسلام شهید رجب‌نیا،‌ شهید علی‌نواز، شهید کریمی،‌ شهید قزاقی، شهید غیوری،‌ ابن بابویه، اما حسین (ع)، امیرآباد، شهید ابراهیمی، شهید شیرازی و فرمانداری از مناطق مهم و در دستور کار مدیریت شهری جهت اجرای طرح خط سفید است.

کتابناف در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری گفت: احداث مسیر امن پیاده‌رو، بازسازی مسیر دوچرخه‌سوارها، بازسازی آسفالت خیابانها، رفع نواقص و مشکلات خط کشی های سفید و اجرایی صحیح خط‌ کشی‌ها، بهسازی تابلوها و علائم راهنمایی مسیر، بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس از جمله اقداماتی است که در آماده‌سازی 29 معبر اصلی در حال اجراست.

شهرداری منطقه 20 در ادامه بیان کرد: طرح خط سفید به عنوان زبان هدایت ترافیکی است که به منظور کاهش آلودگی هوا و ترافیکی ویژه برنامه‌هایی جهت ارتقا فرهنگ نظر انضباط و قانون‌گرایی به اجرا در‌می‌آورد.

کتابناف در پایان مهمترین هدف طرح خط سفید را نهادینه کردن رفتارهای صحیح ترافیکی برای رانندگان، راکبان موتور سیکلت و عابران پیاده عنوان کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: منسب سازی ، زمین ، خط سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار