رئیس سازمان بسیج دانشجویی با انتقاد از برخی از رفتارهای منفعلانه دستگاه دیپلماسی دولت اظهار داشت: سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی باید با سیاست خارجی انقلاب اسلامی زاویه نداشته باشد و سیاست انقلاب اسلامی هرگز و به هیچ بهانه‌ای اجازه فروش و تعویض عزت ملی را با هیچ چیز دیگر نمی‌دهد.

سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی نباید با سیاست خارجی انقلاب اسلامی زاویه داشته باشد
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی؛ محمد ودود حیدری در جمع دانشجویان بسیجی استان فارس با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت:انقلاب اسلامی ما محدود به ایران نبوده و نیست آنچان که امام خمینی (ره) فرمودند مبارزه با ظلم و کفر مرز نمی شناسد پیروزی انقلاب اسلامی نوید فردای روشن و ازبین رفتن تاریکی ها برای تمامی مستضعفین جهان بود.

وی با اشاره به شاخصه‌های اندیشه معمار کبیر انقلاب گفت: اصول اندیشه امام برچهار اصل اصالت، کرامت، طراوت و شجاعت استوار بود ایشان هرگز قدمی بر نمی‌داشتند مگر اطمینان داشتند رضایت خداوند در انجام آن است.

وی در تشریح شجاعت بی نظیر امام خمینی (ره) گفت: امام در یکی از سخنان خود می فرمایند والله در عمرم از احدی نترسیدم. با شناختی که از امام (ره) داریم می‌دانیم ایشان اهل اغراق نبودند و این سخن بدون هیچ اغراقی از جانب ایشان بیان شده بود. می‌توان دلیل وجود چنین شجاعتی در امام را در ایمان ایمان و اخلاص ایشان جست.

حیدری در ادامه با انتقاد از برخی از رفتارهای منفعلانه دستگاه دیپلماسی دولت اظهار داشت: سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی باید با سیاست خارجی انقلاب اسلامی زاویه نداشته باشد و سیاست انقلاب اسلامی هرگز و به هیچ بهانه‌ای اجازه فروش و تعویض عزت ملی را با هیچ چیز دیگر نمی‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار