پیشکسوت ورزشی فدراسیون تیراندازی گفت: مشکل فشنگ برای همیشه حل نخواهد شد تا وقتی بحران مالی وجود دارد این مشکلات هم هست.

هامونی حقیقت: مسئله فشنگ و مهمات موضوعی نیست که به این سادگی حل شوداحمدرضا هامونی حقیقت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مشکل فشنگ مسئله‌ای است که به این سادگی حل شود چون ما در این زمینه با مشکلات عمده‌ای رو به رو هستیم که مهمترین آن بحث مالی فدراسیون است تا وقتی که معضل مالی مثل سایه‌ای روی فدراسیون قرار گرفته این مشکل همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: الان برای حل این مسئله در حال مذاکره هستیم تا حداقل برای مسابقات سال آینده که تیم‌ها در اردو هستند این مشکل را تا حدی برطرف کنیم ولی قول نمی‌دهیم که به این زودی این مشکل حل شود.

دبیر سابق فدراسیون تیراندازی افزود: ما به تولید کننده مهمات هستیم و نه با مشکلات موجود توانایی تولید آن را داریم مسئله مهمات چیزی نیست که به همین سادگی حل شود.

وی افزود: ما برای حل این معضل نیاز به همکاری نهادهای زیربط از طرف دیگر موضوع تحریم‌‌ها هم صدمات زیادی به ما زده است و عاملی است تا دست ما در این زمینه بسته باشد.

هامونی حقیقت ادامه داد: مشکل مالی همیشه گریبانگیر فدراسیون بوده که حتی برای تشکیل اردوهای تیم ملی هم با این مشکل رو به رو هستیم که علاوه بر این تهیه فشنگ هزینه‌های زیادی را می‌طلبد الان در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی گفت: مشکل فشنگ هیچ وقت حل نخواهد شد و اگر برطرف شود موقتی خواهد بود این مشکل همیشه با ما بوده و هست و مگر اینکه خودمان تولید کننده باشیم کمبود فشنگ باعث می‌شود که فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست بدهیم.

هامونی حقیقت گفت: متاسفانه برنامه‌های زنده تلویزیونی ما اختصاص پیدا کرده به چند رشته و ورزش‌هایی مثل تیراندازی توجه نمی‌شود فقط زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی است برنامه‌های برگزار می‌شود ولی بعد از ان کاملا فراموش خواهد شد.

وی عنوان کرد: اگر رسانه‌ها همکاری‌های لازم را انجام دهند حامیان مالی و موسسات تبلیغاتی هم با ما همکاری خواهند کرد.

وی گفت: خیلی از مشکلات وجود دارد که مربوط به مسائل کلی کشور ما ست و واقعا دست ما برای برطرف کردن این معضلات کوتاه است ولی ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا اندازه آنها را کمتر کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که با آن درگیری هستیم خوشبختانه ورزشکاران ما با تلاش و کوشش خودشان در عرصه‌های بین المللی سربلند بودند که امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش همکاری بیشتری داشته باشند چون واقعا در این زمان نیاز به حمایت انها داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار