مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 18 گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره تسنیم با عنوان همیاران تسنیم مد و پوشش اسلامی ایران در منطقه 18 برگزار می شود.

لیلی رحمتی مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 18 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تسنیم در این منطقه اظهار کرد: مراسم اختتامیه سومین جشنواره تسنیم با عنوان همیاران تسنیم با حضور مدیران شهری منطقه 18 و برگزیدگان این جشنواره برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این جشنواره به منظور توانمندسازی و ارتقای قابلیت های با عنوان ترویج سبک زندگی اسلامی، ایرانی، حمایت از نهاد خانواده و تحکیم آن، اشاعه و ترویج ایثار و گذشت، زمینه سازی برای مشارکت اجتماعی بانوان در هفته جاری برگزار می شود.
 
رحمتی تصریح کرد: سومین جشنواره تسنیم با رویکرد جلب مشارکت و ارتقای سرمایه اجتماعی بانوان و با محورهای 5 گانه در 2 بخش مد و پوشش اسلامی، ایرانی، بخش جانبی، عکس با موضوع زن، شهر، فضایی با پوشش اسلامی، ایرانی و بخش دیگر با عنوان بهترینها از دور ریختنی ها برگزار می شود.
 
وی در پایان گفت: برگزاری مراسم تجلیل از دستاوردهای سومین جشنواره تسنیم در قالب عکس، کتابچه، تجربیات، مستندات، پیگیری ها، فلش کارت، کارت پستال، کلاژ و ارزیابی این آثار با اهدای جوایزی به رسم یادبود از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار