معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 گفت: همزمان با سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 9 معبر منطقه 15 به نام شهدا مزین می‌شود.

ابوالفضل حیدری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا بیان اینکه 9 معبر منطقه 15 به نام شهدا مزین می‌شود اظهار کرد: همزمان با اجرای ویژه برنامه‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس 9 معبر در منطقه 15 به نام شهدا نامگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر تهران 4 معبر در ناحیه یک به نام شهیدان مجید قهاری بیدگلی، عباس سعیدی‌فر، عبدالله آبراهه و محمدرضا محمدی تهرانی مزین می‌شود.

حیدری تصریح کرد: 3 معبر در ناحیه دو به نام شهیدان محمد توکلی، حبیب‌ عبداللهی و میکائیل و کامل حقیقت تقی دیزج، یک معبر در ناحیه به نام امیرحسین فرجی و یک معبر نیز در ناحیه 6 به نام مجتبی طاهری نامگذاری و پلاک این معابر نصب می‌شود.

وی در پایان گفت: دیدار و تجلیل از خانواده‌ معظم شهدا با حضور مسئولان منطقه 15 و نصب پلاک معابر با نام شهدا از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مزین ، شهدا ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار