کارشناس مذهبی کشورمان گفت: نشریه شارلی دو تنها جبهه اسلام ستیزی در غرب نیست بلکه فضای مجازی و سینما نیز به ابزار استکبار جهانی در این میدان تبدیل شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مقدس نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به حتک حرمت پیامبرگرامی اسلام) از سوی نشریه فرانسوی شارلی2، گفت :اسلام از زمان پیامبر گرامی اسلام) تا کنون آماج تیر های توطئه های رنگارنگ استکبار جهانی بوده است.

کارشناس مذهبی کشورمان در ادامه این مطلب افزود : سفاکان و فریب خوردگان در بستر استکبار جهانی می کوشند تا اسلام را به شکل غیر واقعی به عنوان دین و مکتب و آئینی با پیغمبری خشونت طلبانه و اهداف جاهلانه و پلید معرفی کنند .

حجت الاسلام و المسلمین مقدس نیا با اشاره به اینکه نشریه فرانسوی شارلی 2 تنها جبهه اسلام ستیزی نیست، اضافه کرد :استکبار جهانی از ابزار هنر در زمینه های مختلف در راستای معرفی سیمایی زشت از اسلام در قالب کاریکاتور و نشریه های مکتوب و در فضای مجازی و فیلم های ضد ارزشی بهره می برد .

کارشناس مذهبی کشورمان در خاتمه با اشاره به سوزاندن قرآن کریم و چاپ کتاب آیات شیطانی نمونههایی از اسلام ستیزی در غرب است ، اظهار داشت :قطار اسلام ستیزی استکبار جهانی و دشمنان اسلام در غرب هیچگاه متوقف نمی شود و همچنان ادامه خواهد داشت و مسلمانان باید وظایف خود را در راستای مقاومت برابر دشمن به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.