با برگزاری هفته پایانی از لیگ برتر سلاح‌های بادی تیراندازی آقایان ، تیم مقاومت در رشته تفنگ و تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تپانچه به مقام قهرمانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران : هشتمین دوره لیگ برتر تیراندازی آقایان در چهارده هفته برگزار شد که دیروز، هفدهم بهمن هفته پایانی آن به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی در دو رشته تفنگ و تپانچه با حضور ۶ تیم ” بسیج فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نیروی زمینی ارتش، مقاومت، دانشگاه علوم انتظامی، پاس قوامین و شرکت ملی حفاری ایران ” به سر داوری مسعود کلهردر سالن ۸۰خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

براین اساسدرپایان، تیم مقاومت در تفنگ و تیم نیروی زمینی ارتش در تپانچه با بیشترین امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیمهای نیروی زمینی ارتش و پاس قوامین در رشته تفنگ به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند و همچنین در رشته تپانچه تیمهای مقاومت در جایگاه دوم و پاس قوامین درجایگاه سوم این رقابتها قرارگرفتند.

 گزارش هفته پایانی لیگ برتر تیراندازی آقایان:

در هفته چهاردهم لیگ برتر تیراندازی آقایان در رشته تفنگ تیمهای، نزاجا، شرکت ملی حفاری و مقاومت پیروز میدان شدند.

در انفرادی رشته تفنگ نیز، سید محمد رضا سامع از بسیج فولاد مبارکه سپاهان با امتیاز ۶۱۹٫۴  نفر اول و حسین باقری از نیروی زمینی ارتش با امتیاز ۶۱۸٫۷  نفر دوم و پوریا نوروزیان از مقاومت با امتیاز ۶۱۸٫۲  نفر سوم این رقابتها بودند.

همچنین در رشته تپانچه بادی، نیروی زمینی ارتش، دانشگاه علوم انتظامی و مقاومت بر حریفان خود غلیه نمودند.

در انفرادی رشته تپانچه نیز، حامد نوروزی از نیروی زمینی ارتش با امتیاز ۵۷۵  و ابراهیم برخورداری از مقاومت با امتیاز ۵۷۵  و سید مهدی موسوی از مقاومت با امتیاز ۵۷۴  به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

 لازم به ذکر است، در این دیدار تیم آرتا پروتین اردبیل در استراحت به سر می برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، برتر ، سلاح ، بادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار