یک کارشناس سیاست خارجی با بیان این که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، ما باید متوجه یک موضوع جدی شویم، اظهار داشت: در این صورت همه جناح‌ها باید آمریکا را مقصر شکست مذاکرات معرفی کنند.

فایده بزرگ مذاکرات / کلمه رمز جناح‌های سیاسی در صورت شکست مذاکرات"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با بیان این که مذاکرات انجام شده با آمریکا یک فایده بزرگ داشت، گفت: آن فایده بزرگ این است که همه متوجه شدند، مذاکره با آمریکا فایده‌ای ندارد.
 
این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به این که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ما باید متوجه یک موضوع جدی شویم، تأکید کرد: در این صورت همه جناح‌ها باید آمریکا را مقصر شکست مذاکرات معرفی کنند.
 
وی افزود: این که یک عده‌ای به نتیجه نرسیدن مذاکرات را به دوش دولت و یا هیئت مذاکره کننده ایرانی بندازند و یا این که مخالفین آمریکا در ایران را مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات اعلام کنند، در حقیقت خدمت به دشمن و خیانت به کشور است که متأسفانه برخی‌ها این کار را انجام می‌دهند.
 
قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: اگر علاوه بر این اقدامات، در سطح جهانی هم انگشت اتهام در به نتیجه نرسیدن مذاکرات به سمت آمریکا باشد، در چنین صورتی است که صفوف متحد تحریم‌کنندگان در هم شکسته خواهد شد و کشورهای دیگر هم خود را ملزم نمی‌کنند که از تحریم‌های آمریکا پیروی کنند و همان‌طور که اوباما گفته بود این می‌تواند منجر به انزوای آمریکا شود.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان تأکید کرد: اما شرط انزوای آمریکا و شکست عملی آمریکا این است که آن‌ها متهم به نتیجه نرسیدن مذاکرات معرفی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار