دو تیم رئال‌ و اتلتیکو در دربی شهر مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

خواب مادریدی روی تشک‌های سفید و قرمز

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا در هفته بیست و دون رقابت‌های لالیگا میزبان رئال صدرنشینی است مردان سیمئونه که در پنج بازی گذشته دربی طعم شکست را نچشیده‌اند هدفشان بهبود بخشیدن رکوردشان است.

قرمز و سفیدپوشان مادریدی بعد از فینال فصل گذشته رقابت‌ها لیگ قهرمانان اروپا که بازی را به همشهری خود واگذار کردند برای رقیب دیرینه خود یک حریف سرسخت بوده‌اند.

رئالی ها موفق شدند با نتیجه 4  بر یک اتلتیکو را در فینال لیگ قهرمانان شکست دهند اما پیروزی اتلتیکو مقابل کهکشانی‌ها همیشه بسیار خفیف بوده است.

آخرین بازی که دو تیم به مصاف هم رفتند در مرحله یک هشتم رقابت های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری بود که در بازی رفت در وینسته کالدرون اتلتیکو با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافت و در بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کهکشانی‌ها با نتیجه 2 بر 2 متوقف شدند و در قرمز و سفیدپوشان مادریدی در مجموعه با نتیجه 4 بر2 به دور بعد راه یافتند هر چند که در مرحله یک چهارم نتوانستند از پس کاتالان‌ها برآیند و حذف شدند. کریس رونالدو ستاره رئال‌مادرید که پس از بازی با کوردوبا محروم شده بود در این بازی می تواند به میدان برود.

رئالی‌ها در این دیدار غایبان زیادی دارند سرخیوراموس ستاره این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ را در اختیار نخواهد داشت. خامس و مارسلو از دیگر غایبان کهکشانی‌ها خواهند بود.

دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در خصوص این دیدار گفت: ما همیشه برای تمام رقیبانمام احترام زیادی قائلیم می دانیم که در مقابل رقیب بسیار قدرتمندی به میدان خواهیم رفت رئالی‌ها سرمربی بسیار خوبی در اختیار دارند ما در این دیدار با فلسفه  خود به میدان خواهیم رفت بنابراین هر طور که بخواهیم می توانیم بازی کنیم. من همیشه می گویم مصاحبه های قبل از بازی ها اهمیت چندانی ندارد تنها چیزی که با اهمیت این است که بعد از سود پایان بازی کدام تیم پیروز میدان می شود.

وی در ادامه افزود: ما به بازیکنان مصدوم رئال اهمیتی نمی‌دهیم این که چگونه رئالی‌ها می خواهند مقابل تیم ما ظاهر شوند برایمان مهم است ما به قهرمانی در لالیگا فکر نمی‌کنیم در حال حاضر تمرکزمان را بر روی این بازی گذاشته ایم در ماه می به قهرمانی فکر خواهیم کرد. تیم ما به هیچ وجه خشن بازی نمی‌کند ما راه دیگری برای بازی کردن بلد نیستیم و به هیچ عنوان روش خود را تغییر نخواهیم داد.

فوتبال یک بازی بسیار زیبا است هر تیمی راه و روش خود را برای پیروزی دارد ما هم مثل همیشه با قدرت جنگجویانه و با انرژی به میدان خواهیم رفت، مطمئنا این دیدار مانند بازی‌های گذشته ما نخواهد بود فکر می کنم رئالی‌ها با 3 بازیکن در حمله و 4 بازیکن در دفاع به میدان خواهند آمد.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال‌مادرید در خصوص این دیدار گفت: ما در بازی جام حذفی نمایش خوبی مقابل اتلتیکو ارائه ندادیم در حال حاضر در هفته‌های حساس لیگ به سر می بریم و این بازی هم دربی می باشد اعتماد به نفس خوبی داریم و خود را به خوبی برای این بازی آماده کرده‌ایم مطمئن هستم که در این دیدار به پیروزی دست خواهیم یافت. باید از توانایی‌هایی که در اختیار داریم به بهترین نحو استفاده کنیم.

 سرمربی ایتالیایی در ادامه افزود: رونالدو مانند همیشه انگیزه بالایی دارد او یک هفته تمام تمرین کرده است و به لحاظ فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد کاسیاس نیز مانند همیشه است او با تجربه بالایی که دارد می تواند در این بازی تاثیر گذار باشد در حال حاضر آرامش زیادی دارد و همین مسئله باعث شده اعتماد به نفس بالا برود. ما از خشن بازی کردن اتلتیکو نمی‌ترسیم آنها در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی دارند این تیم یکی از بهترین خطوط دفاعی جهان را در اختیار دارد هدف ما در این دیدار پیروزی است نه کسب تساوی امیدوار غیبت راموس و په په در خط دفاعی به تیم ما ضربه نزد.

گفتنی است، رئال‌مادرید با 54 امتیاز در صدر و اتلتیکو با 47 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسپانیا ، رکورد ، مادرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار