رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مسابقات کانوپولو زیر 17 سال به مناسبت دهه فجر در ساری برگزار شد.

غلامرضا امینی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات رشته کانوپولو به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در رده زیر 17 سال برگزار شد و تیم زنجان اول و تیم اصفهان دوم و تیم چهارمحال بختیاری در این مسابقات سوم شد.
 
 
رئیس فدراسیون قایقرانی به برگزاری در تمرینات تیم ملی آبهای آرام و روئینگ دختران در پرتغال  و اسپانیا اشاره کرد و گفت:ذ برای اعزام ورزشکاران این رشته‌ها از حامیان مالی کمک گرفتیم به عنوان مثال بادبانی یکی از رشته‌هایی است که با کمک اسپانسر به مسابقات بین المللی قطر رفت.

وی در مورد اعزام پران روئینگی به اردوی چین گفت: با توجه به اینکه ملی پوشان مقرر شده بعد از اردوی تدارکاتی برون مرزی چین به مسابقات جهانی فرانسه بروند قرار شده برای آنها ویزای شینگل بگیریم به همین علت 20 بهمن سفارت اتریش مقرر شده مکاتبات ما را انجام دهد.

امینی در ادامه خاطرنشان کرد: اردوی دوم روئینگ جوانان هم در مه آباد به زودی شروع خواهد شد و در حال حاضر حذفی نخواهیم داشت و روئینگ مردان به مربیگری قرائت هم تمدید شد.

وی در ادامه تاکید داشت: تمرینات کانو کانادایی پسران با مربیگری کرمی در حال حاضر اجرا است و تمرینات دختران هم چهارشنبه هفته گذشته تمام شد و ورزشکاران همدان، نوشهر، مازندران و انزلی به شهر خود بازگشتند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که ورزشکاران از اردوی تدارکاتی برون مرزی بازگشتند با ورزشکاران اردوهای تدارکاتی داخلی در مجموع از آنها تست گیری خواهیم کرد تا نتایج را بررسی و نفرات برتر را برای تیم ملی اصلی انتخاب کنیم و تیم اصلی را برای ادامه مابقی برنامه‌های در نظر گرفته برای ورزشکاران و آماده ساختن آنها آماده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار