نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری گفت: امسال مردم متدین و همیشه در صحنه، با شرکت منسجم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر تحریم‌ها، توطئه و کید دشمنان اسلام و این انقلاب خواهند کشید.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری در ابتدای جلسه هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری که روز پنجشنبه برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالگرد سی و ششمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی 22 بهمن را یوم الله الاکبر خواند و اظهار داشت: 22 بهمن حقیقتاً یوم الله الاکبر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این روز با عظمت روزی است که بُت بزرگ استکبار و استعمار به دست بزرگوار و با کفایت حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و پشتیبانی همه مردم شریف ایران اسلامی شکسته شد و آرزوی دیرینه انبیاء و ائمه معصومین علیهم السلام برای برپایی حکومت اسلامی احیاء شد. تمام سرفرازی، پیشرفت های همه جانبه و عظمت و شوکت امروز این کشور و این نظام مرهون همین یوم الله الاکبر است.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند همانگونه که در تحقق و برپایی نظام اسلامی به رهبری فقیه عادل و اسلام شناس حضور پر شور داشتند، در حفظ و نگهداری از آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و نظام مبتنی بر مبانی ولایت فقیه را حفظ و محافظت خواهند کرد.

آیت الله هاشمی شاهرودی همه مردم شریف ایران اسلامی را به حضور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی وحدت آفرین 22 بهمن امسال دعوت کرد و خاطرنشان کرد: انشاءالله امسال هم مردم متدین و همیشه در صحنه با شرکت منسجم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر تحریم‌ها و توطئه و کید دشمنان اسلام و این انقلاب خواهند کشید و روز به روز بر عزت و سربلندی این انقلاب برآمده از متن مردم افزوده خواهد شد و این مردم خواهند توانست قله‌های رفیع علم و توانمندی را بیشتر از پیش فتح کنند و امسال نیز انشاءالله این را با حضورشان اثبات خواهند کرد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار