امام جمعه رودهن گفت : نظام جمهوری اسلامی ایران تنها کشور برخوردار از حکومت ناب محمدی (ص) در جامعه بین المللی و دهکده جهانی فرمانبر استکبار جهانی نیست .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جایگاه ایران اسلامی در جهان نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام تنها کشوری است که بابرخورداری از الفبای حکومت اسلامی در ایران مستقر شده است و در بین کشور های اسلامی به عنوان تنها کشور داعی برخورداری از حکومت ناب محمدی (ص) و مردم سالاری دینی را دارد .

امام جمعه رودهن با تاکید بر اینکه اسلام اجازه تسلیم مسلمانان برابر کفار را در زمینه های مختلف نمی دهد ، تصریح کرد : نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان استقرار در ایران پرچم استکبار ستیزی را الم نموده است و در این راستا هزینه های زیادی را متهمل شده است .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در ادامه این مطلب افزود : خیلی از کشور های اسلامی در جهان اسلام حتی انقلاب هم کرده اند ولی بخاطر وابستگی به استعمار و استکبار انقلاب آنها دوامی نداشته است ولی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر هیچ قدرت و اضلاع استکبار جهانی سر تسلیم فرود نیاورده است و فرمانبر استکبار جهانی نیست .

نماینده ولی فقیه در رودهن نفی اعتماد بیگانه ، خصوصیتی از ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران است ،اظهار داشت : اختیار جامعه اسلامی در دست خداوند متعال و پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) است و نظام جمهوری اسلامی ایران در این قائده قرار دارد .


مسئولان خواهان رابطه با امریکا ریگ در کفش آنها است

امام جمعه رودهن گفت : مسئولانی که خواهان رابطه با امریکا به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ و استکبار جهانی می باشند ریگ در کفش آنها است .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه ارتباط با امریکا تمام شئونات کشور را زیر سلطه استکبار جهانی خواهد برد ، اظهار داشت : استکبار جهانی در راستای ارتباط با ایران و سایر کشور های اسلامی نخست برای نابودی اسلام گام برداشته است و در این راستا می خواهد فرهنگ و سبک زندگی غرب را با ابای استکباری به جهان اسلام وارد کند .

امام جمعه رودهن با بیان این موضوع که رابطه با شیطان بزرگ هویت اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب می کند ، تصریح کرد : هر مسئولی که رابطه با امریکا را در اولیوت برنامه های خود قرار دهد باید از آن به عنوان مسئولی که ریگی در کفش هایش است نام برد .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح داعش را ابزار تخریبی نظام اسلامی در جهان بشریت نام برد و با تاکید بر اینکه سوزاندن خلبان اردنی در جهان سیاست داعش را محکوم کرده است و اضافه کرد : داعشی ها هیچ نسبتی با اسلام ندارند و به عنوان فرقه لامذهب و شاگردان صهیونیست پرچم رسول الله را بردوش دارند و اقداممات ضد بشری انجام می دهند .

نماینده ولی فقیه در رودهن با اشاره به پرتاب ماهواره فجر به فضا از فناوری های روز و ارزشی و بومی ایران در حوزه هوافضا و سایر علوم زیر سایه گسترده تحریم های استکبار جهانب بر علیه ایران اسلامی خبردادو تاکید کرد : ایران در حوزه پیشرفت های علمی در بین 10کشور برتر دنیا قرار دارد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.