مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 530 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردها و خدمات ارزنده ای در استان اردبیل انجام شده است که از مهمترین این دستاوردها گازرسانی به روستاها و مناطق محروم است.

مردم و اهالی روستا در سالیان گذشته به دلیل نبود گاز طبیعی با مشکلات عدیده ای روبرو بودند و از سوخت نفت و گازوئیل که خطرات زیادی داشت استفاده می کردند.با تلاش مسئولان و دولتمردان عملیات گازرسانی به روستاهای استان سیر صعودی به خود گرفته و هم اکنون 65 درصد روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

گازرسانی به 100 روستای استان

خدابخش استاندار اردبیل گفت: با اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید و مسئولان شرکت گاز تا پایان سال 93 ، 100 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها دو استان بزرگ ایران از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی هم اکنون تمام شهرها و استانهای کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

با تلاش بی وقفه مسئولان شرکت گاز و دولتمردان عملیات گازرسانی به روستاها و مناطق محروم نیز با جدیت در حال اجراست و رفته رفته انتظار می رود جشن برخوردار شدن تمام روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی برگزار شود.

توزیع 6 هزار و 100 شبکه تغذیه گاز در اردبیل

فیروز خدایی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تاکنون 6 هزار و 100 شبکه تغذیه و توزیع گازرسانی در استان اردبیل انجام شده و در این راستا 188 هزار علمک نصب شده است.

وی با بیان اینکه تمامی شهرهای 26 گانه استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردارند افزود: 375 هزار مشترک خانگی، صنعتی و تجاری نیز از نعمت گاز طبیعی در استان اردبیل برخوردارند.

نصب بخاری های گازی باید متناسب با استانداردهای نوین باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به حوادث ناشی از گاز طبیعی و مرگ خاموش گفت: جهت مقابله با حوادث طبیعی نصب بخاری های گازی باید متناسب با استانداردهای نوین باشد.

متاسفانه در سالهای گذشته به دلیل نصب غیر اصولی بخاریهای گازی و استفاده نامناسب از گاز تعداد زیادی از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند که باید احتیاط ویژه در مصرف گاز اساس کار باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.