هرو رینارد سرمربی ساحل عاج در آستانه دیدار تیمش مقابل غنا می‌گوید به لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند.

سرمربی ساحل عاج: به لحاظ روحی قهرمانیم/ژیان: می‌توانم مقابل ساحل عاج به میدان برومبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم فوتبال ساحل عاج و غنا با پشت سر گذاشتن حریفانشان به دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا راه یافتند و قرار است امشب به مصاف هم بروند.

تیم فوتبال ساحل عاج که با پیروزی 3بریک در بازی نیمه نهایی به فینال راه یافته است از سال 1992 به بعد نتوانسته به قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد در سال 1992 نیز آنها در ضربات پنالتی موفق شدند غنا راشکست دهند.

حالا دو تیم بار دیگر در فینال سال 2015 به هم رسیده‌اند رینارد سرمربی ساحل عاج می‌گوید پیروزیشان در سال 1992به آنها روحیه مضاعف می‌دهد.

وی در این خصوص گفت: بعضی از کارشناسان انتظار دارند ستاره‌های سیاه پیروز شوند. به نظر من چیزی که مردم فکر می‌کنند اهمیت ندارد ما باید فقط روی هدف خودمان تمرکز کنیم می‌دانیم برای چه آن جا هستیم. فکر می‌کنم الان نوبت ما است که قهرمان شویم باید ببینم امشب چه اتفاقی خواهد افتاد.

رینارد در ادامه افزود: می‌دانیم که بازی بسیار دشواری پیش رو داریم بازی فینال بین دو تیم قدرتمند آفریقا انجام خواهد شد.
از تیم غنا شناخت بسیار خوبی داریم، البته آنها چن بازیکن جدید در اختیار دارند، باید از بازیکنان جدید این تیم نیز اطلاعات خوبی در اختیار داشته باشیم. به عنوان مثال اگر ندانیم که ژیان بازیکنی است که ضربات سر فوق العاده‌ای دارد، آن وقت دچار مشکل خواهیم شد البته تیم غنا فقط ژیان نیست. آندره آیو بهترین بازیکن این تیم است و باید حسابی حواسمان به او باشد.
 
*ژیان : می‌توانم مقابل ساحل عاج به میدان بروم

 آسمو ژیان کاپیتان تیم ملی غنا که دچار مصدومیت شده بود می‌گوید می‌تواند ساحل عاج در فینال رقابت‌های جام ملتهای آفریقا به میدان برود. بهبودی ژیان و حضور او در بازی فینال نکته‌ی مهم تیم ملی غنا است.

مهاجم کهنه کار در این خصوص گفت: خیلی بهتر از قبل هستم باید ببینم چه پیش خواهد آمد. ما فقط می‌خواهیم در حال حاضر استراحت کنیم و خود را برای بازی مقابل ساحل عاج آماده کنیم دوست دارم از تمام هواداران به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کنم. در این رقابت‌ها تمام بازیکنان تیم ما با جان و دل بازی کردند. خیلی ناراحتم که نتوانستم در بازی نیمه‌ نهایی به میدان بروم اما، توانستم به خوبی به لحاظ روحی از تیممان حمایت کنم همه‌ی بازیکنانمان بازی بسیار خوبی ارائه دادند.

فدراسیون فوتبال غنا در خصوص وضعیت ژیان گفت: ما از سرمربی قبل از بازی نیمه نهایی خواستیم تا از ژیان استعفا نکند همین مسئله باعث شد او برای بازی فینال آماده باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فینال ، ساح عاج ، رینارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار