گل محمدیان گفت: امیداوارم بتوانم با برنامه ریزی خوب بر روی تیم‌های پایه به اهدافمان دست پیدا کنیم و بازیکن ساری را مد نظر کارهایمان قرار دهیم.

امیدوارم در آینده به اهداف‌مان دست پیدا کنیممحمدرضا گل محمدیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در کل تیم مقاومت جزو معدود باشگاههی است که بر روی فوتبال توجه زیادی دارد و همه ساله به نوعی خودمان را بر روی سکوی قهرمانی می‌بینیم و با توجه به اینکه توجه بسیار خاصی به تیم‌های پایه داریم توانسته‌ایم کادری خوب و قابل قبول را تشکیل دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی هایمان توانسته‌ایم که هر ساله مقام قهرمانی را بدست آوردیم و همان طور که سوابق گذشته نشان می‌دهد همیشه به عنوان مقام اول، دوم و سوم بر روی سکو قهرمانی قرار گرفته‌ایم.

وی درباره برنامه آینده این تیم نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه باشگاه مقاومت از جمله باشگاه‌هایی بوده است که بازیکنان زیادی را به لیگ برتر و حرفه‌ای داده است به همین خاطر درنظر دارد با برنامه‌ریزی این کار را ادامه دهد و امیدوارم بتوانم در آینده توجه بیشتری به تیم‌های پایه داشته باشیم و بازیکن سازی را مد نظر قرار دهیم و به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

گل محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: از آقای گودرزی مدیر تیم‌های پایه باشگاه و آقای آزادی سرمربی باشگاه تشکر می‌کنم که در رسیدن به موفقیت‌ها کمک کردند. رمز موفقیت تیم ما در یک دلی و یک دستی بچه، همراه با تلاش و همت مدیران باشگاه بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار