بسیاری از خبرنگاران مشهور دنیای ‫موتوراسپرت‬ بر این باورند که ‫آلونسو‬ همراه با تیم ‫مک‌لارن‬ نمی‌تواند در فصل ۲۰۱۵ موفق باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کمپانی ‫هوندا‬ پس از سال‌ها باری دیگر به عنوان تأمین‌کننده موتور همراه با مک‌لارن به ‫فرمول‌یک‬ بازگشته است.

هوندا بعد از حضور مجدد در فرمول‌یک تلاش کرد فرناندو آلونسو را از ‫فراری‬ به سمت مک‌لارن هدایت کند و در این کار موفق هم شد. از همین رو، مک‌لارن اکنون دو راننده قهرمان جهان را در ترکیب ثابت خود دارد. اما این تمام ماجرا برای این تیم بریتانیایی نبود. چرا که مک‌لارن با وجود کادری قوی، در تست‌های جرز کمترین مسافت را طی کرد.

یکی از خبرنگاران مشهور فرمول‌یک است باور دارد: فرناندو آلونسو اگر در سال‌های گذشته در انتخاب تیم‌های خود بیشتر دقت می‌کرد، الان صاحب ۵ عنوان قهرمانی جهان بود.

وی افزود:او در ۲۰۰۷ از یک تیم بالای جدولی و معتبر جدا شد و به یک تیم ضعیف رفت. و الان دوباره برای برنده‌شدن به تیمی بازگشته که خود آن را رها کرده بود. این اشتباه خود او است.

تیم مک‌لارن به خصوص با جذب آلونسو اکنون پتانسیل زیادی دارد. اما به نظر من امسال برنده نخواهند شد. ۲۰۱۶؟ احتمالاً بله.

وی افزود:فرناندو یکی از بهترین رانندگان حال حاضر در فرمول‌یک است. اما هرچقدر هم که خوب باشد، به یک اتومبیل خوب هم احتیاج دارد.

«مک‌لارن امسال با موتور هوندا نمی‌تواند به او اتومبیل خوبی بدهد. بعد از مرسدس‌ها فراری، ‫ردبول‬ و ‫ویلیامز‬ ها وجود دارند. امسال رقابت‌ها نزدیک‌تر خواهد بود. زمان رقابت برای مک‌لارن ها ۲۰۱۶ است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار