نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : پسماندها و فاضلاب های صنعتی در بخش جاجرود معضلی زیست محیطی در پایتخت محسوب می شود و ساماندهی آن باید در دستور کار مدیریت این شهرستان قرار بگیرد .

دکترحسین طلا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر اینکه پردیس از شهرستان های فقیر در بحث برخورداری از زیر ساخت‌های استاندارد در بخش‌های مختلف است ، گفت : پردیس در حوزه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی و آموزشی و پرورشی کمبودهای زیادی دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خلاءها و کمبود‌های موجود در بدنه شهرستان پردیس در حوزه زیر ساخت‌ها درخانه ملت در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده است، تصریح کرد : رایزنی هایی را با وزارت خانه های مختلف به خصوص وزیر بهداشت و درمان و آموزشی پزشکی و سایر وزارت خانه ها در راستای تقویت زیر ساخت ها در پردیس داشتیم .

دکتر طلا با اشاره به خلاء بزرگی در حوزه مدیریت آب و فاضلاب در شهرستان پردیس، احداث چهار تصفیه خانه به ویژه در بخش جاجرود را اقدام زیر بنایی در رفع این مشکل بزرگ زیست محیطی در این منطقه دانست و با تاکید بر لزوم مدیریت و ساماندهی به پسماندها در جاجرود ، اضافه کرد : جاجرود قطب گردشگری تهران با قدمتی تاریخی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : پسماندها و فاضلاب های صنعتی نه تنها آلودگی زیست محیطی ایجاد می کند بلکه به ساختار گردشگری بخش جاجرود در شهرستان پردیس آسیب های جبران ناپذیری وارد خواهد کرد .

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.