معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران از حضور 2 هزار نفری تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش گروه استان ها اشگاه خبرنگاران، محمد شعبانی با اشاره به حضور دو هزار نفری تشکل‌های دانش‌آموزی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در روز راهپیمایی 22 بهمن حدود 700 نفر از دانش‌آموزان سرود دهه فجر را همخوانی می‌کنند.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی مدارس و نقاشی از دیگر برنامه‌ها در روز راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران به اجرای بحث راویان انقلاب در سطح مدارس مازندران اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای دانش‌آموزی، جشنواره رادیو و صدای دانش‌آموز و جشنواره پخت غذاهای سنتی از دیگر برنامه‌ها به ‌مناسبت دهه فجر است.

شعبانی همچنین از برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه تربیت در 11 اسفند‌ماه امسال در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بحث پارلمان فرهنگیان اظهار کرد: طی بازدیدهای به ‌عمل آمده از سطح مدارس برنامه‌ها مورد استقبال فرهنگیان قرار نمی‌گیرد لذا نیاز است این امر مورد بررسی قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌های تعلیم و تربیت از جمله آسیب‌های کنکور، انتخاب رشته و پژوهش در آموزش و پرورش باید مورد بررسی قرار گیرد تا سطوح مشارکت افزایش یابد.

شعبانی ادامه داد: قرار است از مجموع 40 هزار نفر طی چهار مرحله 120 نفر به عنوان نماینده انتخاب شوند.

وی یادآور شد: با توجه به مکاتبات انجام شده با وزارت آموزش و پرورش پیش‌بینی ما این است که بحث رونمایی پارلمان فرهنگیان را در هفته معلم سال 94 داشته باشیم.


انتهای پیام/ش

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.