معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 گفت: دستفروشان منطقه 15 ساماندهی و در بازار روزهای 5 گانه این منطقه مستقر خواهند شد.

 رحمان پارسا معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به استقرار بازار روزهای 5 گانه ویژه دستفروشان در این منطقه اظهار کرد: با توجه به افزایش دستفروشان در آستانه سال جدید دستفروشان واقع در بازار روزهای منطقه 15 ساماندهی می‌شوند.
 
وی ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای شهر در خصوص لزوم ساماندهی دستفروشان تهران و معضل بزرگ دستفروشان و سد معبر این صنف در نقاط مختلف تهران ساماندهی دستفروشان محدوده شوش، شهرزاد و خیابان طیب در دستور کار معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 قرا دارد.
 
پارسا تصریح کرد: 5 بازار روز در منطقه 15 برای استقرار هزار و 500 دستفروش و ساماندهی سد معبرهای این صنف با تشکیل بازار سنتی دستفروشان بر پا خواهد شد.

وی در پایان گفت: آماده سازی بازار روزهای 5 گانه و بازار سنتی دستفروشان برای پذیرش دستفروشان منطقه 15 در آستانه سال نو، ساماندهی سد معبرهای صنفی دستفروشان، آماده باش اکیپ‌های ساماندهی  دستفروشان از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار