فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری اعضای یک باند خلافکار که محموله های مشروب قاچاقچیان را به سرقت می بردند، خبر داد.

دزدان دریایی مشروبات قاچاق در جنوب دستگیر شدندبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سردار رضا محمدی یگانه با اعلام دستگیری قاچاقچیان مشروبات الکلی گفت: اعضای این باند با استفاده از سلاح جنگی و سلاح سرد به شناورهای حامل مشروب الکلی قاچاق حمله می کردند و پس از سرقت محموله این شناورها و انتقال آن به ساحل،اقدام به توزیع و فروش مشروب می کردند.

سردار رضا محمدی یگانه در ادامه افزود: 12 نفر اعضای این باند دستگیر  و غیر از سرقت مشروب ،مرتکب جرائم دیگری مانند سرقت به عنف، زورگیری از مردم و فروش مواد مخدر نیز شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای تبهکار این باند ،محلات حسین آباد،سورو و پشت شهر بندرعباس را به عنوان حوزه عملیاتی خود تعیین و اجازه حضور سایر خلافکاران در این مناطق را نمی دادند.

سردار محمدی یگانه تصریح کرد: یکی از اعضای این باند به عنوان متهم به قتل تحت تعقیب بود و یک نفر دیگر از آنان نیز چندی پیش ،با استفاده از سلاح گرم یکی از قضات دادگستری استان را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: سردسته این باند یک جوان 22ساله است و سایر اعضای آن نیز زیر 30سال دارند که در بین آنان پنج نفر با یکدیگر برادر هستند.

وی در پایان با اعلام اقلام کشف شده خاطرنشان کرد: از اعضای این باند سه قبضه سلاح جنگی شامل وینچستر و کلاشینکف،اسلحه سرد ،انواع مشروب الکلی و پول نقد کشف شد.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.