معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: ثبت اطلاعات الکترونیک زنان سرپرست خانوار زیرپوشش سازمان بهزیستی پایان یافت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حبیب الله مسعودی فریددر حاشیه مراسم رونمایی از هفت جلد کتاب آسیب های اجتماعی در مشهد افزود: با پایان ثبت اطلاعات الکترونیک زنان سرپرست خانوار زیرپوشش، این طرح در هفته آینده رونمایی می شود.

وی گفت : از جمله اقدامات مهمی که در چند ماه گذشته آغاز شد، ثبت الکترونیک داده های آسیب دیدگان اجتماعی در کشور است که در این طرح اطلاعات کامل همه افراد آسیب دیده که به هر علت به مراکز بهزیستی وارد می شوند، در سامانه مربوط ثبت می شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی افزود : 180 هزار زن سرپرست خانوار در کشور زیرپوشش بهزیستی هستند که این تعداد با احتساب افراد خانواده آنان در مجموع به 600 هزار نفر می رسد.

مسعودی فرید، با اشاره به اجرای طرح بشیر در بهزیستی گفت: طرح جامع بشیر (طرح ویژه کاهش طلاق) با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده در دستور کار قرار گرفته است که در اجرای این طرح پنج دفتر تخصصی بهزیستی شامل دفتر آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی خانواده، پیشگیری و درمان اعتیاد، مشاوره و خدمات روانشناختی و دفتر پیشگیری از آسیب ها با همکاری یکدیگر فعالیت هدفمندی را در قالب تفاهم نامه با قوه قضاییه برای کاهش طلاق در جامعه انجام می دهند.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.