با حضور معاون اول رییس جمهور مرحله نخست واگذاری ماشین آلات عمرانی ـ خدماتی به شهرداریهای زیر 50 هزار نفر جمعیت و دهیاریها آغاز شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت "اسحاق جهانگیری" صبح امروز (سه‌شنبه) در نهمین روز از دهه فجر با حضور در وزارت کشور، آغاز مرحله نخست واگذاری ماشین آلات عمرانی ـ خدماتی به شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر جمعیت و دهیاری‌ها در وزارت کشور را کلید زد.

در راین مرحله ، 1393 دستگاه آماده تحویل به شهرداریهای زیر 50 هزار نفر جمعیت و دهیاریهاست و این ماشین آلات سبک و سنگین شامل ماشین آتش نشانی، ماشین حمل زباله، لودر، مینی لودر، کمپرسی و تجهیزات امداد و نجات می‌باشد.

گفتنی است، در این راستا براساس نیاز سنجی‌های صورت گرفته از شهرداریها و دهیاریهای سراسر کشور و با تدوین مشخصات فنی ماشین آلات مورد نیاز توسط کمیته‌های فنی مربوطه، 13 مناقصه عمومی دو مرحله ای ازسوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور انجام و با تولید کنندگان ماشین آلات عمرانی و خدماتی برای خرید 4800 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین قرارداد منعقد شده است.

به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 93 به وزارت کشور (سازمان شهرداریها و دهیاریها) اجازه داده شده که در سال جاری 20 درصد از وجوه تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده معادل 6 هزار میلیارد ریال که در اختیار آن وزارتخانه قرار می گیرد را برای کمک و تامین ماشین آلات خدماتی و عمرانی شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت و دهیاریها هزینه نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار