شهیدی محلاتی، گفت: در صورتیکه بتوانیم ساختمانهای بیمارستان‌های بنیاد شهید را توسعه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاحیه مرکز تصویربرداری بیمارستان مصطفی خمینی گفت: بیمارستانهای بنیاد شهید زیر نظر وزارت بهداشت قرار ندارد اما با ضوابط این وزارتخانه اداره می‌شود همچنین بیمارستانهای این نهاد، به خانواده‌های ایثارگران در سطح وسیعی، خدمت ارائه می‌دهد. 

وی افزود:‌ بیمارستانهای بنیاد شهید از نظر امکانات پزشکی بهتر خواهد شد و ساختمان‌های این بیمارستانها به تعمیراتی نیاز دارد در مجموع نگرانی بابت بیمارستانهای بنیاد شهید وجود ندارد. 

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: با توجه به آنکه بیمارستان‌های خصوصی در طرح تحول سلامت قرار نگرفته‌اند بیمارستانهای بنیاد شهید نیز از این قاعده مستثنا نیست در صورتیکه این بیمارستانها بخواهد در این طرح قرار بگیرد، باید مدیریت بیمارستانهای بنیاد شهید نیز توسط وزارت بهداشت صورت بگیرد و با توجه به بار مالی آن برای دولت، این وزارتخانه از انجام آن منصرف شد. 

شهیدی محلاتی، با اشاره به امکانات و ساختمانهای بیمارستانهای بنیاد شهید گفت: با توجه به آنکه ساختمانهای بنیاد شهید قدیمی هستند درصورتیکه بتوانیم این ساختمانها را توسعه می‌دهیم تا از نظر ساختمانی بتوان پذیرش بیشتری داشت.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار