معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 از اجرای تئاتر آموزشی فرهنگ ترافیک با محوریت خط سفید خبر داد.

سیروس میلانی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ضرورت اجرای صحیح و موفق آموزش فرهنگ ترافیک، اظهار کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 13، با همکاری پلیس راهور منطقه و کارشناسان ارتقاء فرهنگ ترافیک این حوزه اقدام به اجرای تئاترآموزشی فرهنگ ترافیک ویژه کودکان در دبستان های پسرانه انقلاب ، زراعتکار، ملاصدرا و 15 خرداد، کرد. 
 
میلانی اظهار داشت : به منظور افزایش آگاهی کودکان با علائم راهنمایی ورانندگی و طرح خط سفید و بویژه خط عابر پیاده ،نمایشی در این خصوص به اجرا درآمد. در پایان نیز اقلام آموزشی از قبیل نرم افزار ، کتاب و بروشور آموزشی میان دانش آموزان  توزیع شد.

اجرای طرح خط سفید درناحیه یک

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 از اجرای طرح خط سفید در تقاطع شهید منتظری – صفا خبر داد.

 معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 گفت :  به منظور ایجاد انضباط ترافيکي در حرکت خودروها و ارتقاء ايمني عابرين پياده ، طرح خط سفید در تقاطع  خیابان شهید منتظری با خیابان صفا اجرایی شد.

وی افزود:: این طرح با به کارگیری تجهیزات طی مراحل تراش آسفالت ، امحاء خط کشی های قبلی،  مناسب سازی معابر ، ترسیم گذرگاه های عابر پیاده طبق استانداردهای تعیین شده به مرحله اجرا در آمد.

تعویض و نوسازی سرپناه ایستگاه تاکسی در پایانه شهید براری

4 دستگاه سرپناه ایستگاه تاکسی در پایانه شهید براری  توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 13 تعویض شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت : در راستای سیاست های معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 13 در باسازی سرپناههای ایستگاه اتوبوس و تاکسی، این معاونت ضمن احداث سرپناه های جدید نسبت به تجهیز آنها با  چراغ هاي روشنایی سولار(انرژي خورشيدي) و همچنین خط کشی محوری وخط کشی نوشتاری اقدام کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار