معاون اول دولت یازدهم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم در 22 بهمن بی‌شک مهمترین پشتوانه‌ای است که مسئولان نظام با اتکا به این امر می‌توانند کشور را از بسیاری از مشکلات مصون نگه دارند.

جهانگیری: حضور مردم پشتوانه اصلی نظام استبه گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم صبح امروز با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با اشاره به حضور مردمی در این راهپیمایی بزرگ گفت: انقلاب اسلامی همواره از پشتیبانی مردم برخوردار بوده و این امر از مهمترین سرمایه‌های در اختیار ملت است.
 
وی افزود: یکی از بزرگترین سرمایه‌های نظام حمایت مردمی ملت است که مسائل جدی فعلی و فضای بین‌المللی را دنبال می‌کنند و پشتیبان نظام هستند.
 
معاون اول دولت یازدهم در ادامه متذکر شد: ما در حال حاضر در منطقه‌ای قرار گرفته‌ایم که سایر کشورهای منطقه دچار بحران‌های جدی هستند و ایران به عنوان لنگرگاه با ثبات منطقه شناخته می‌شود.
 
جهانگیری در ادامه تصریح کرد: حضور پرشور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بی‌شک مهمترین پشتیبانی است که مسئولان نظام با اتکا به این امر می‌توانند کشور را از بسیاری از مشکلات مصون نگه دارند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: راهپیمایی ، مردم ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار