فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: 22 بهمن یک رزمایش سیاسی است چون آن‌ها که به اسم مذاکره کاری غیرمنطقی و غیرمذاکره انجام می‌دهند دچار سردرگمی شده اند درحالی که محورهای جمهوری اسلامی مشخص است و ما با مذاکره منطقی موافقیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیرسرتیپ، «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش در مراسم یوم الله 22 بهمن با اشاره به این که حضور مردم به رزمایش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است اظهار داشت: غربی‌ها حقوق بشر و شهروندی را زیر پا می‌گذراند و حقوق شهروندی در این حضور پرشکوه دیده می‌شود.
 
وی افزود: سازمان ملل بیایید و ببیند مردم جمهوری اسلامی ایران این گونه به جهانیان این رزمایش سیاسی را نشان داده‌اند.
 
امیر اسماعیلی تصریح کرد: هر آنچه گزینه‌هایی که دشمنان می‌گویند و علم مذاکره به دست گرفته‌اند اما در مذاکرات به فرمایش مقام معظم رهبری به صورت غیرمنطقی پیش می‌روند و دچار نوعی سردرگمی شده‌اند.
 
وی افزود: همه محورهای جمهوری اسلامی ایران مشخص است و در مذاکرات به صورت منطقی جلو رفته‌اند.
 
امیر اسماعیلی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما با مذاکره منطقی و توافق متقابل موافقیم و اگر آنچه در مذاکرات صورت بگیرد غیر از آن باشد، استکبار است.
 
وی تصریح کرد: ملت عزیز جمهوری اسلامی ایران یک ملت استکبار ستیز است بنابراین زیر بار زور نمی‌رود و یوم‌الله 22 بهمن نیز رزمایش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.
 
امیر اسماعیلی درباره اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) گفت: آن‌هایی که این  کار شنیع را انجام دادند یا حمایت کردند به فرموده مقام معظم رهبری نگاه درستی به اسلام و رسول مهربانی‌ها ندارد و فقط به منافع شخصی خود فکر می‌کنند.
 
وی افزود: اگر مردم دنیا به کردار و رفتار رسول مهربانی توجه کنند، همه انسان‌ها به منافع شخصی و اجتماعی و دنیوی و اخروی خود می‌رسیدند. بنابراین این گونه توهین‌ها به ساحت مقدس رسول الله (ص) آسیب نمی‌رساند و ایشان در قلوب مسلمانان جهان جای دارند.
 
امیر اسماعیلی در باره توافقِ خوب که مقام معظم رهبری فرمودند گفت: توافقِ خوب توافقی است که دوطرف حرف همدیگر را خوب متوجه شوند که البته طرف ایرانی هم خوب متوجه می‌شود و هم خوب تدبیر می‌کند.
 
وی افزود:‌ نکته دوم این است که باید توافق دوطرفه باشد و آن‌ها بپذیرند که نباید زورگویی کرده و سلطه‌گران باشند، زیرا باید فهمیده‌ باشند ما در این 36 سال پای این استکبارستیزی خود خون داده‌ایم و فقط حرف نزده‌ایم.
 
امیراسماعیلی افزود: گزینه روی میز ما شهدا و جانبازان هستند و در این 36 سال این جمعیتی که ملاحظه می‌کنید از جوانان زیر 10 سال تا میانسالان و کهنسالان بالای 60 سال در این حضور باشکوه و رزمایش عظیم دیده می‌شوند و این نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه دنیا است.
 
امیر اسماعیلی تصریح کرد: این حضور یک خسارت معنوی بالایی برای دشمنان دارد چون باید خیلی هزینه کنند که هم در عرصه فرهنگی دوباره ایران هراسی را که مانند توپ پوشالی و توخالی است را به جهان نشان دهند که البته هزینه و خسارت مالی فراوانی هم برای آن‌ها به همراه دارد.
 
وی افزود: آن‌ها بیایند و ببینند که با این توده مردم و تک تک این‌ها چه باید کنند، زیرا دیگر موشک و توپ و سلاح و هواپیما نیست که هر چه داشته باشید برخلاف آن عمل کنند.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تصریح کرد: این حضور میلیونی برای تک تک این‌ها باید بگوییم که الحمدالله همه گزینه‌ها روی میز است.
 
امیر اسماعیلی گفت: این مردمی که آمده‌اند نه به زور آمده‌اند و نه به خاطر بحث‌هایی که برخی در رسانه‌های بیگانه مطرح می‌کنند. همه مردم اگر شهید هم نداده‌اند با خانواده شهدا همدل هستند واگر جانباز نیستند با جانبازان هم‌نفس هستند. همه مردم یکدست و یکدل و یکصدا استکبارستیزی و فریاد ظلم‌ستیزی را در آغوش اسلام نشان می‌دهند.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره بیانات رهبری مبنی بر مخالفت با دومرحله‌ای شدن مذاکرات و حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده گفت: فرمایش رهبری نشأت گرفته از مقام والای ایشان است و آن فهم و ادراک ما اجازه می‌دهد این است که در موضوعات سیاسی دیگر پشت پرده وروی پرده، روی میز و زیر میز ندارد و اگر قرار است توافق باشد مذاکره باید با نگاه طرفین باشد.
 
 وی افزود: جمهوری اسلامی راحت جلو آمده و گفته نظرش چیست و چه چیزی را می‌پذیرد و چه چیزی را نه.
 
امیر اسماعیلی  اظهار داشت: از روز اول حرف‌های 5+1 با خودشان هم یکی نبوده و حرف‌های متناقضی زده‌اند و در ‌امریکا نیز مجلس، سنا و وزرایشان هر کدام یک چیزی گفتند که این پراکندگی صحیح نیست بنابراین مقام معظم رهبری نیز فرمودند تمام حرف‌ها باید در یک جلسه واحد زده شود و فرصتی برای نفاق نباشد و هر چه هست روی میز باشد.
 
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره این که طرف مقابل باید خود را در مذاکرات ثابت کند و با توجه به اعتراف آژانس و غربی‌ها آیا توپ در زمین آمریکایی‌هاست، گفت: یکسری حرف‌ها را دولتمردان عزیزمان با هوشمندی و با رعایت فصل‌الخطابی مقام معظم رهبری و با نگاه همین مردم عزیز ما زده‌آند و اگر طرف مقابل عاقل و هوشیار باشد، ‌این را خواهد پذیرفت و می‌بیند که باید اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد.
 
وی افزود: امروز مرزهای عقیدتی و جغرافیایی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تا کنار دشمنان رسوخ کرده و آن‌ها باید پذیرای اسلام ناب محمدی (ص) در قلب جمهوری اسلامی ایران و در میان جهانیان باشند.
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیا ارتش در پاسخ به سوال سوم خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره 3600 نقطه پدافند هوایی کشور خاطرنشان کرد: الحمد الله این 3600 نقطه روز به روز در حال گسترش است و با حمایت همین مردم و بسیجیان عزیز ما چتر پدافندی ما گسترده است و هر هواپیمای بدون سرنشین که بخواهد به صورت قاچاقی یا دزدی وارد کشورمان بشود به فضاحت می‌کشانیم یا منهدم می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار