پس از حملات سایبری غرب به این ایران ، این کشور توانایی مقابله با این حملات را پیدا کرده و می‌تواند از بدافزارهای رایانه‌ای که برای تهدید ایران ساخته شده‌اند بر ضد سازندگان آن‌ها استفاده کند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی تاکنون بارها تلاش کرده‌اند تا با طراحی و ساخت بدافزارهای رایانه‌ای برای دسترسی کشورمان به تکنولوژی‌های نوین مانع ایجاد کنند.

استاکسنت یکی از این بدافزارها بود که با هدف خرابکاری در زیرساخت‌های هسته‌ای کشور با همکاری رژیم صهونیستی و آمریکا ساخته شد و البته با هوشیاری متخصصان داخلی جلوی آن گرفته شد.

اما حالا منابع غربی اعتراف کرده‌اند که حملات سایبری به جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا کشورمان دفاع در برابر این حملات را بیاموزد و حالا متخصصین کشورمان به توانایی استفاده از این بدافزارها برای مقابله به مثل دست یافته‌اند.

قدرت جمهوری اسلامی ایران در حوزه سایبری برای دفاع از خود زمانی روشن‌تر شد که مامور سابق سیا ، ادوارد اسنودن نیز گفت : پس از حملات سایبری غرب به این ایران ، این کشور توانایی مقابله با این حملات را پیدا کرده و می‌تواند از بدافزارهای رایانه‌ای که برای تهدید ایران ساخته شده‌اند بر ضد سازندگان آن‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حمله ، سایبری ، ایران ، تهدید ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.