بحث واگذاری باشگاه راه آهن به وزارت نفت اگر چه هنوز در حد شایعه است اما شاید به حقیقت بپیوندد.

فوتبال نفت خیز است یا نفت فوتبال خیز؟به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران روز گذشته خبر واگذاری باشگاه راه‌آهن به وزارت نفت را منتشر کردیم و البته سرپرست موقت باشگاه راه‌آهن این موضوع را فقط در حد حرف‌های اولیه عنوان کردند اما با توجه به مالکیت سابق باشگاه راه‌آهن و بدهی‌های وی به وزارت نفت امکان واگذاری این تیم بر این وزارتخانه محتمل است.

اما مشکل اصلی تیم‌داری این وزارتخانه و سازمان‌های زیر مجموعه آن در فوتبال باعث شده است که اگر قرار بر واگذاری باشد به سرعت یک واگذاری دیگر انجام خواهد گرفت، چرا که وزارت نفت با تیم های نفت تهران، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان نمی‌تواند تیمی دیگر را هم اداره کند، پس لزوما پس از واگذاری راه ‌آهن بایستی مجددا این تیم به یک ارگان یا شخص دیگر واگذاری شده و ادامه حیات دهند.

وزارت نفت به طور کلی موضوع را منتفی دیده است اما شاید علاقه نفتی‌ها به فوتبال و بالعکس فوتبالی‌ها به نفت که هنوز بر ما پوشیده است اتفاقاتی را به شکل دیگری رقم بزند.

این روزها وزارت نفت به یک زمین فوتبال خیز تبدیل شده، همانطور که زمین‌های نفتی جنوب روزی مهد فوتبال ایران بود، اما ما که نفهمیدیم فوتبال نفت خیز است یا نفت فوتبال خیز؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، نفت ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار