دکتر سرلک در جشنی که به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی نورانی است و دانشگاه ما نیز دانشگاه پیام نور است و رسالت دارد که این نورانیت را به اقصی نقاط کشور و جهان برساند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر سرلک رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب گفت: خدای را شاکرم که به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انقلاب ما به انقلابی مردمی، الهی و بی بدیل در دنیا تبدیل شده است و همه دانشگاهیان باید در عمل به مسئولیت خطیر خود در حفظ این انقلاب اهتمام ورزند و از تمامی مجموعه دانشگاه پیام نور دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اقتدار، همدلی و وحدت خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی گفت: ما می خواهیم به همگان نشان دهیم که در سایه توکل به خدا و خودباوری و اعتماد به نفس می توانیم به قله‌های علم و دانش و معنویت دست یابیم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور به همت سرمایه‌های انسانی خود طی 25 سال توانست دستاوردهای ارزنده  و قابل افتخاری ارائه دهد و از آن جمله می‌توان به «شکستن سد کنکور»، « گسترش آموزش عالی در اقصی نقاط کشور»، « تلاش در جهت برقراری عدالت»، «خدمت رسانی به اقشار محروم»، « تربیت دانشجویان زبده و مومن که در هر آزمون افتخارآفرینی می کنند»، « تدوین 2000 عنوان کتاب خودآموز»، «پوشش دهی 850 هزار دانشجو»، « راه اندازی کلیه مقاطع تحصیلی»، « فراهم ساختن زیرساخت های بی نظیر آموزشی، کارگاهی و فناوری در اقصی نقاط کشور »،«دستیابی به رتبه هشتم پژوهشی و رتبه دوم قرآنی و فرهنگی در بین دانشگاه‌های کشور»،« کمک به ارتقای علم و فرهنگ و تاسیس 19 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استانها» و ... اشاره کرد.

گفتنی است دکتر سرلک ضمن قدردانی صمیمانه از همراهی و همدلی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: رسیدن به این جایگاه جز با همدلی این عزیزان امکان پذیر نبوده است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار