آماده سازی منطقه برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همزمان با این روز خبر داد.

سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 در گفتگو و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن آرمان‌های امام راحل و انقلاب اظهار کرد: ترویج و تعمیق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و امام راحل، تلاش برای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی مردم از انقلاب، آگاهی بخش به نسل جوان، بازشناسی وجه تمایز انقلاب با سایر انقلاب‌های جهان، تبیین دستاورد‌های علمی و فناوری انقلاب و نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی منطقه با محوریت نشاط اجتماعی، پویایی برای حضور گسترده و هماهنگ مردمی از اهداف اصلی برگزاری برنامه‌های روز 22 بهمن ماه است که با اتخاذ تدابیر مناسب، تمهیدات و مقدمات آن فراهم شده است.

وی شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را یکی از مهم ترین برنامه‌های این منطقه برشمرد و گفت: در راهپیمایی 22 بهمن ماه مدیران، کارکنان، بسیجیان و آحاد شهروندان به صورت پر رنگ در صنوف منسجم راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده غرفه‌های فرهنگی و نشاط آور در مسیر راهپیمایی دایر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشن ، انقلاب ، اسلامی ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار