امروز حضور مردم نشان می‌دهد که تیم هسته‌ای پشت میز مذاکره تنها نیست و گویی که همه‌ این ملت غیرتمند که به شعار نشستند و حق مسلم خود را مطالبه می‌کنند.

امروز میلیون‌ها ایرانی پشت میز مذاکره
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در راهپیمایی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور راهپیمایان در حالی برگزار می‌شود که اگر استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی این حاشیه‌ها را ببیند قطعاً مواضع توهمی‌اش که بر اساس نیرنگ و فریب بنا شده، به حاشیه رانده خواهد شد.
 
در راهپیمایی امسال اگر بخواهیم چشم‌هایمان را بسته و هیچ چیز را نبینیم، بدون این حضور غیرتمند را با تمامی حواس درک خواهیم کرد.
 
مردمی که از هر قشر و هر سنی در یک صف قرار گرفته‌اند مسلط بر تمامی تحولات جامعه امروز اعلام موضع می‌کنند و هیچ جای دنیا هرگز چنین جمعیت "خواهر و بردارگونه‌ای" را نخواهیم دید.
 
همچنین در این راهیپمیایی شاهد تبلور غیرت و عشق به اسلام هستیم مردمی که با درک توطئه دشمن بر روی اسلام هراسی با پلاکارتهایی تحت عنوان "من عاشق محمد هستم" اعلام برائت می‌جویند.
 
از سوی دیگر شاهد غرفه‌های افتخاری از سوی این جوانان هستیم که با برپا کردن بنری تحت عنوان "من یک انقلابی‌ام" مردم را دعوت به زدن اثر انگشت می‌کنند.
 
همچنین در این راهپیمایی به طور انبوه شاهد شعار پایه ثابت تمامی راهپیمایی‌ها هستیم که این شعار، شعاری نیست جز "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا"
 
خلاقیت در ملت ایران تمامی ندارد. جوانان که به لحاظ بنیه بندی سرحال‌تر از مسن‌تر ها هستند با در دست داشتن ماکت‌های موشکی که روی آن نوشته‌شده است "ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم" نشان دادند در همه حال آماده مبارزه با استکبار هستند.
 
همچنین دخترهای جوان در نهایت عفاف چادرهایی یک دست پلاکارت‌هایی را تحت عنوان "مطیع رهبر هستیم" در دست دارند که هر لحظه به جمعیت آنان افزوده می‌شود.
 
نمونه دیگری از این شعارها را با عنوان "نه تحریم، نه ذلت، مذاکره با عزت"، "توافق ننگین مایه ذلت ماست" و "ما تا آخر ایستاده‌ایم" و.... می‌بینیم. خالی از لطف نخواهد بود که به پایگاه‌های سلامت اشاره کنیم که به صورت رایگان به گرفتن فشار خون، تست قند و... می‌پردازند.
 
این حضور پرشور که با تجلی درک فهیم این ملت است، مسائل سیاسی و دینی همراه شده باعث خواهد شد تا دشمنان این انقلاب بار دیگر دریابند که جمهوری اسلامی ایران دارای یک ملت واحدی است که هرگز مقابل استکبار سر فرود نخواهد آورد.

مردم ایران بار دیگر نشان دادند که به طور جدی تحولات جامعه خود را دنبال می‌کنند که شاهد در این ادعا حضور هسته‌ای مردم در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی است.
 
پلاکارد‌هایی همچون ما ایستاده‌ایم ، توافق نگین مایه ذلت ماست.....همگی نشان دهنده  حمایت ایران و مطالبه به حق آنها در رابطه با انرژی هسته‌ای.
 
از همه مهم‌تر چیزی که زنگ خطر را برای آمریکا و رژیم صهیونیستی به صدا در خواهد آورد هسته‌ای شدن کودکان ایران است که با توجه به سن کم‌شان  شعارهای مربوط در این زمینه سر داده‌ و با جسم کودکانه خود پلاکارد‌هایی را با شعار هسته‌ای را حمل می‌کنند.
 
همه‌ این حضور نشان می‌دهد که تیم هسته‌ای پشت میز مذاکره تنها نیست و گویی که همه‌ این ملت غیرتمند که به شعار نشستند و حق مسلم خود را مطالبه می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار