سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با این صحبت که تیم های پایین جدول از تعطیلات چند هفته ای زمان پلی آف برای ریکاوری سود بردند، موافق نیست و جریان مسابقه را برای آمادگی بازیکنان بهتر می داند.

اسداله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیم شهرداری گرگان توضیح داد: ما فرصت خوب 3 هفته ای برای تمرین داشتیم. با 2 بازیکن آمریکایی هم صحبت کردیم که گرفتن ویزای آنها کمی طول کشیده است و شاید به 2 هفته اول نرسند. با آمدن این بازیکنان و تمرینات هفته های اخیر تیم، آمادگی مطلوبتری برای لیگ ملی داریم.

گرگان در پایان لیگ ملی مصدومان زیادی داشت. کبیر در مورد شرایط آنها گفت: خوشبختانه اکثر آنها به لیگ حرفه ای رسیدند. البته بنی عقیل که رباط صلیبی خود را عمل کرد. آرمین صادقی هم به خاطر آسیب دیدگی مهره گردن به لیگ حرفه ای نمی رسد و کامیار صادق زاده بازیکن جوان تیم هم به خاطر کشیدگی رباط تا 2 هفته دیگر نیاز به فیزیوتراپی دارد.

کبیر در پایان لیگ ملی از برگزار نشدن پلی آف هشت تیمی ناراضی بود و گفت: لیگ ملی ایده نویی برای بازی ایرانی ها بود اما مشکل بزرگ اینجا است که به جز چهار تیم اول، سایر تیم ها یک ماه از مسابقات دور افتادند. هر یک مسابقه هم همیشه برابر 10 جلسه تمرین به حساب می آید. تیم هایی که در کوران مسابقات  بوده اند حالا شرایط بهتری هم دارند. حتی مهرامی ها بعد از نیمه نهایی اذعان داشتند که به خاطر دوری از مسابقه در اولین بازی فینال شکست خورده اند.

سرمربی گرگان قبول دارد که در پلی آف هشت تیمی هم تیم های پایینتر انگیزه ای برای فینال و قهرمانی نداشتند اما یک مرحله به صورت تمرینی برای لیگ حرفه ای بازی می کردند.

وی همچنان نسبت به انجام 2 بازی در هفته ناراضی است و توضیح می دهد: فشردگی مسابقات دوشنبه و پنجشنبه باعث آسیب دیدگی زیاد بازیکنان می شود و فرصت ریکاوری بعد از بازی دوشنبه نیست. ما هم دوست داریم مانند لیگ های مطرح مثل NBA در هفته چند مسابقه انجام دهیم اما شرایط تمرینی و بدنی بازیکنان آنها با ما فرق دارد. اگر ما هم به آن شرایط ایده آل برسیم امکان انجام 3 بازی در هفته برایمان وجود خواهد داشت اما در شرایط فعلی بهتر است برنامه لیگ هم سبکتر باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبیر ، شهرداری ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار