پایگاه اینترنتی پانوراما مراسم باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و سخنان رئیس جمهور در این مراسم را بازتاب داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی پانوراما شرق الوسط، مراسم باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و سخنان رئیس جمهور در این مراسم را بازتاب داد.

این پایگاه خبری بخش هایی از سخنان آقای روحانی رئیس جمهور کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن را بازتاب داد. 

به گزارش این پایگاه، رئیس جمهور ایران در سخنانش در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی با گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما می توانیم با وحدت و یکپارچگی همه مشکلات را پشت سر بگذاریم و کشور خود را به پیشرفت برسانیم و به کشورهای همسایه نیز کمک کنیم.

روحانی با تاکید بر آن که استقلال بزرگترین شعار ملت ایران است گفت: ما استقلال را آسان به دست نیاورده ایم تا آن را آسان از دست بدهیم.

روحانی گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت ایران است که با وحدت پیروز شد و همه باید به صورت متحد و یکپارچه از منافع ملت ایران و کشور دفاع کنند. بر همین اساس ما در پای میز مذاکره هم از استقلالمان دفاع کردیم و دفاع خواهیم کرد.

رئیس جمهور ایران با تاکید بر آن که صهیونیست ها و دشمنان ملت ایران همه تلاش خود را برای شکست ما به کار گرفتند گفت: صهیونیست ها جنایتکاران واقعی در منطقه هستند.

گفتنی است در ادامه این گزارش بخش های مختلف سخنان رئیس جمهور در خصوص پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی و فناوری و همچنین مسئله تحریم ها و مذاکرات هسته ای بازتاب داده شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، بهمن ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار