چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آبهای آرام مردان در کمپ های گیلان و مازندران از امروز برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در آغاز چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان، 18 قایقران در کمپ مازندران و 23 قایقران در کمپ گیلان تمرینات خود را دنبال خواهند کرد. این اردو در بخش کایاک و کانو و در رده های سنی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان برگزار می شود.

کمپ گیلان در بندرانزلی و کمپ مازندران در نوشهر برگزار خواهد شد. این اردو ها از امروز می شود و تا 15 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

در کمپ گیلان هرمز فتحی نیا به عنوان مدیر تیم و مربی کایاک جوانان، محمود مرتضوی مربی کانو کانادایی، عباس صیادی مربی کایاک بزرگسالان و زیر 23 سال و هوتن داداشی کمک مربی کانو کانادایی اعضای کادر فنی هستند.

در کمپ مازندران نیز حسین ملکی مدیر تیم و مربی کایاک، علی بنده نژاد مربی کایاک جوانان، مسعود زنجبر مربی کایاک زیر 23 سال و ایمان پورعزیز مربی کانو کانادایی اعضای کادر فنی هستند.

آرش بصارت دار و پیمان قوی دل در کایاک بزرگسالان، یاسین نوری، جواد مومنی، صادق زمانی، یاسین پاغنده، حامد محمدی و ماهان معزی پور در کایاک زیر 23 سال، سپهر ساعتچی، امیرحسین غریب، امیرحسین صیاد، محمد گل پیرا، علیرضا فرمانده، مهران نوری، ابوالفضل درجزی، شایان مافی، سامان حسینی و محمدرضا صیاد در بخش کایاک جوانان، سهیل نوروزنژاد و مهرداد دانیالی در کانوی بزرگسالان، میلاد طوری در کانو زیر 23 سال و علی حسن زاده و علیرضا حسینی در کانوکانادایی جوانان همگی از استان گیلان در کمپ بندرانزلی تمرینات خود را انجام خواهند داد.

در کمپ مازندران نیز حسین سینکائی از مازندران در کایاک بزرگسالان، سجاد مختاری، محمد صوفی نژاد، فردین اسدی و احمد بنده زاده از مازندران، محمد ولدی از همدان و افشین شعبانی و هادی جعفری از کرمانشاه در کایاک زیر 23 سال، امیر خوانساری، محمدحسین یوسفی نیا، محمد یوسفی نیا، حمید قمی و اردلان طایی از مازندران در کایاک جوانان، مهدی آغاسی از مازندران در کانو کانادایی بزرگسالان، پوریا کنتورچیان از مازندران در کانو کانادایی زیر 23 سال و محمدنبی رضایی، علی جان بابایی و محمد حسین جعفری از مازندران در کانوکانادایی جوانان به اردو دعوت شده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قایقرانی ، نوشهر ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار