در حال حاضر اتومبیل تیم فراری در تست های سال 2015 قدرتمندتر ار اتومبیل های دیگر به ویژه مرسدس بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اتومبیل فراری موسوم به SF15-T تفاوت های ظاهری و فنی متعددی نسبت به اتومبیل فصل گذشته دارد و از دماغه ای کشیده، همانند مکلارن MP4-30 ، بهره میبرد.

فراری SF15-T در بخش عقبی جمع و جورتر شده است که کمک شایانی به نیروی دانفورس آن خواهد کرد،اسپویلر عقب ، هم اندازه با خودروی سال قبل است و به گفته فراری ترمزهای خودرو نسبت به سال قبل بهبود یافته است، چرا که ترمزهای سیمی break by wire سال گذشته با انجام تغییراتی اکنون حس بهتری را به راننده منتقل خواهند کرد.

جعبه دنده ٨ سرعته جدید فراری که بصورت طولی بر روی آن نصب شده است اکنون توسط آنالیز تیم اسکودریا دارای ضرایب دندهای بهتری برای پیست ها شده است که گویا نسبت به گیربکس سال قبل کارآمدتر خواهد بود.

فراری جدید زمانی بیش از ١۵٠٠ ساعت را در تونل باد گذرانده است که با توجه به تغییرات ظاهری در بخش آیرودینامیک آن ارتقاء چشمگیری حس می شود.

جیمز الیسون مدیر فنی تیم، در روز رونمایی گفت:
"ما در فصل گذشته از نظر عملکرد، فاصله غیرقابل قبولی داشتیم. تلاش کردیم تا نقاط ضعف مشخص اتومبیل ۲۰۱۴ در اتومبیل امسال برطرف شود.”

به گفته ی الیسون مهندسان فراری سعی کرده اند با بهبود طراحی و آیرودینامیک، بهبود سیستم خنک کننده و سیستم بازیابی انرژی (ERS) خودروی کارامدتری تهیه کنند.

خودرویی که توسط سباستین فتل، قهرمان ۴ دوره از این رقابت ها و کیمی رایکونن قهرمان سال ۲۰۰۷، رانده خواهد شد.
پس از فصل نا امیدکننده ی ۲۰۱۴، مائوریتزیو آریووابنه، مدیر تیم، امیدوار است با همه تغییراتی که در خودروی جدید داده شده است،  فراری در فصل آتی حداقل پیروزی در ۲ مسابقه را به دست آورد.
آریووابنه ادامه داد: "کاری که باید انجام دهیم این است که روحیه ی تیم و اشتیاقی که در چند سال اخیر کمی تضعیف شده بود را ارتقا دهیم، و با هم برای رسیدن به یک هدف سخت کار کنیم: پیروزی تا جای ممکن.”

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار