کارلو آنچلوتی مربی رئال مادرید معتقد است زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق خود به درستی درک نمی‌شود و کسی از قدرت رهبری او مطلع نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ کارلو آنچلوتی در فصل 2012 – 2013 هدایت تیم پاری سن ژرمن را بر عهده داشت و همراه با درخشن زلاتان ابراهیموویچ توانست به قهرمانی در لیگ دسته یک فرانسه برسد.

زلاتان با وجود گلزنی و ارائه بازی‌های درخشان همراه با پارسین ژرمن اما همواره مورد انتقاد گسترده روزنامه‌ها قرار دارد. آنچلوتی در حمایت از مهاجم سابق تیمش گفت: او یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است. ابراهیموویچ یک رهبر جنگنده در هر تیمی که عضویت داشته باشد است اما متاسفانه این روزها به خوبی درک نمی‌شود.

آنچلوتی در ادامه افزود: زلاتان معمولا زیاد شوخی می‌کند و تصورم ی‌کند صحبت‌های او جدی گرفته می‌شود، اما تصویری که مردم از ابراهیموویچ برای خود ساخته‌اند، کاملا غلط است. کمتر مهاجمی را می‌شناسم که دادن پاس گل برایش از به ثمر رساندن گل اهمیت بیشتری داشت باشد، اما زلاتان اینگونه است.

* بازیکنان قرضی به رئال بر می‌گردند

کارلو آنچلوتی قصد دارد دو بازیکن قرضی خود که در اختیار تیم‌های پورتو و ویارئال بودند را تابستان آینده به سانتیاگو برنابئو برگرداند.

کاسمیرو هافبک قرضی پورتو و دنیس کراشیوف مهاجم قرضی ویارئال می‌توانند در فصل تابستان بار دیگر در کنار دیگر بازیکنان رئال به فوتبال بپردازند. هر دو این بازیکنان تا سال 2017 با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارند و عملکرد آن‌ها طی رقابت‌های یک فصل اخیر نظر مساعد آنچلوتی را جلب کرده است.

مارکو آسنسیو دیگر بازیکن جوان رئال مادرید است که به طور قرضی در تیم رئال مایورکا مشغول بازی می‌باشد. او در ماه نوامبر با رئال مادرید قرارداد امضاء کرد و پس از پشت سر گذاشتن یک فصل انتقال قرضی به ماریو کا می‌تواند بار دیگر به برنابئو برگردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آنچلوتی ، زلاتان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار