معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برگزاری دومین المپیاد امداد و نجات خواهران در طبس خبر داد.

  سعید متانی معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاری المپیاد امداد و نجات خواهران اظهار کرد: المپیاد امداد و نجات خواهران هر سه سال یک بار اجرا می شود که امسال از تاریخ چهارم تا هشتم اسفند ماه برای دومین بار با حضور 31 استان و یک مرکز مستقل کیش در طبس برگزار می شود.
 
وی در ادامه افزود: در سطح شهرستان تعداد افرادی  که در رشته های مختلف فعالیت دارند مسابقاتی را در بین خود انجام می دهند که در نهایت از هر شهرستان در هر رشته ای 4 نفر جهت برگزاری المپیاد امداد و نجات انتخاب می شوند.
 
معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات با بیان اینکه این المپیاد در 4 رشته اسکان اضطراری، جاده، آوار و کوهستان برگزار می شود، تاکید کرد: براساس ملاحظات دینی، فرهنگی و شرعی که رد جامعه ما حاکم است و با توجه به حضور تیم‌های خواهران در عملیات‌های متعدد این ضرورت دیده می شود  که برنامه ریزی‌ها و سازماندهی‌های مناسب انجام شود که در صورت وقوع حادثه بتوانیم با حضور امدادگران زن، به اقشار مد نظر خدمت رسانی کنیم.
 
متانی در پایان تصریح کرد: در این المپیاد بحث برنده و بازنده مطرح نبوده و در واقع بیشتر به دنبال این هستیم که توانمندی افراد در قالب مسابقات به نمایش گذاشته شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: المپیاد ، نجات ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار