معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد ایران امروز جهت‌گیری منطقه را از تسلیم شدن به مقاومت تغییر داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛«شیخ نعیم قاسم» روز جمعه ظی سخنانی در مراسم فارغ‎التحصیلان دوره‎های آموزشی مرکز «سیده نساء العالمین» در مجتمع المجتبی بیروت تاکید کرد: ایران امروز جهت‎گیری منطقه را از تسلیم شدن به مقاومت و از وابستگی به اراده غرب به اراده ملت‎ها تغییر داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گفتگوی بین حزب الله و جریان المستقبل خوب، مثبت و مفید بوده است، گفت: ما جدیت دو طرف را در گفتگو لمس کردیم؛ تصمیم دو طرف بر ادامه گفتگوهاست.

وی افزود : آنچه از رسانه‌های اسرائیلی می شنویم بیانگر نگرانی اسرائیل است در صورتیکه جنگ در قنیطره با گروه القاعده و جبهه النصره یعنی با گروه لحد با سوریه است. این عملیات ،‌نتایج بسیار بزرگی در این منطقه خواهد داشت. جاییکه مقاومت قوی باشد القاعده و شاخه های القاعده سقوط می کنند.

وی درباره گفتگوهای حزب الله و جریان المستقبل [به ریاست سعد حریری ] گفت: تصمیم دو طرف ، روشن است و به واکنشهای آنهایی که متضرر شده اند پاسخ داده نخواهد شد.

وی افزود: دو طرف جدی هستند و تصمیم آنها این است که به گفتگو ادامه دهند ما باید از این ثبات با بهبود عملکرد نهادهای قانونی بهره برداری کنیم امروز دولت به سبب توافق سیاسی به جلو حرکت می کند اگرچه این حرکت آهسته است. چرا نباید مجلس نمایندگان تشکیل جلسه ندهد تا بسیاری از طرحهایی را که نیاز مردم است تصویب کند.

شیخ نعیم قاسم گفت: اگر ایران نبود ما عقب مانده بودیم و با طرحهای اسرائیل و غرب له شده بودیم.





انتهای پیام//
برچسب ها: شیخ ، نعیم ، قاسم ، لبنان ، سیده ، ایران ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار