رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک ر اه‌های کشور از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در استان‌های آذربایجان شرق (محور اهر_تبریز)،مازندران (محور فیروزکوه گردنه گدوک) بارش برف اعلام شده است.

در استان‌های مازندران ،خراسان شمالی (اکثر محورها)،خراسان شمالی (اکثر محورها)،خراسان رضوی(محورهای کلات_مشهد و سرخس_مشهد)،چهارمحال و بختیاری (محور لردگان_رامهرمز)بارش باران و در استان خوزستان گرد و غبار شدید و کاهش دید اعلام شده است.
گفتنی‌ایست؛ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران_کرج و کرج_قزوین(محدوده کرج)نیمه سنگین گزارش گردید.

همچنین محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

*گردوغبار و کاهش دید در راه‌های مواصلاتی استان خوزستان "بروزرسانی در ساعت 12:48 "

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، گفت: در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه بیان کرد:‌ بر همین اساس در استان اردبیل محور اردبیل – خلخال و اردبیل – آستارا و استان آذربایجان غربی محور ارومیه – سلماس بارش برف و در استان‌های گلستان، گیلان، فارس در اکثر محورها بارش باران گزارش شده و در استان خوزستان گرد و غبار شدید و کاهش دید گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*بارش برف و باران در استان های اردبیل و مازندران"بروزرسانی در ساعت 11:48 "

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،وضعيت جوي و ترافيكي در اکثر محورهای استان اردبیل و مازندران بارش برف و باران گزارش شده است.

در استان هاي اردبيل(اكثر محورها)،آذربایجان شرقي(محورهاي تبريز-آذرشهر،مرند-تبريز و مراغه-هشترود)،آذربایجان غربي(محورهاي ماكو-چالدران و اروميه-تبريز)،گيلان(محورهاي آستارا و تالش)،اصفهان(محور دامنه-اليگودرز) بارش برف اعلام شد و در استان هاي مازندران(اكثر محورها) و گيلان(محورهاي چابكسر و رشت-انزلي) بارش باران گزارش گرديد.

بارش برف و باران در جاده‌های کشور "بروزرسانی در ساعت 11:13 "

سرهنگ عین الله جهانی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه‌ها و معابر تهران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در ورود‌ی‌های تهران به ویژه جاده مخصوص کرج هستیم.

وی در ادامه افزود: همچنین با شروع هفته ترافیک در بزرگراه‌‌ها و معابر تهران از جمله بزرگراه کرج – تهران، بزرگراه حکیم و بزرگراه اشرفی اصفهانی ترافیک نسبت به روزهای دیگر سنگین گزارش شده است.

*بارش برف و باران در جاده‌های کشور"بروزرسانی در ساعت 10:35 "

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک‌های راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، هم اکنون در تمامی راه‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

به گفته‌ی این مقام مسئول، در استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل در اکثر محورها و در استان آذربایجان شرقی محور اهر – تبریز بارش برف و در استان‌ فارس اکثر محورها بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورها مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

وی در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور " بروزرسانی در ساعت 09:37 "

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک‌های راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، هم اکنون در تمامی راه‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

به گفته‌ی مقام مسئول پلیس، در استان‌های اردبیل اکثر محور‌ها، آذربایجان شرقی محورهای تبریز – آزاد شهر، مرند – تبریز و مراقه – هشرود در استان آذربایجان غربی محورهای ماکو – چالدران و ارومیه – تبریز، استان گیلان محورهای آستارا و تالش، استان اصفهان محور دامنه – الیگودرز بارش برف گزارش شده و در استان گیلان محورهای چابکسر و رشت – انزلی و در اکثر محورهای استان مازندران بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

وی در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک – دیزین، پونل – خلخال، قم – گرمسار – چمستان – وازتنگه، اردبیل – سرچم و آزادراه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بارش ، برف ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار