مدیر عاما سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران از افتتاح هفت بازار تره با فرآورده‌های کشاورزی تا پایان سال خبر داد.

سید احمد صفوی، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شهرداری تهران افزایش میادین و بازارهای شهر تهران را در دستور کار خود دارد، اظهار داشت: به همین منظور تا پایان سال جاری در مناطق مختلف شهر تهران 7 بازار افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: بازارهای شهید کمالی در منطقه 22، وحید منطقه 18، قیطریه منطقه 1، فردوس منطقه 5، غریب منطقه 6، والایان شمالی منطقه 4 و علامه جنوبی در منطقه 2، هفت بازاری هستند که بخش عمده‌ای از مراحل ساخت آن انجام شده و به زودی افتتاح می‌شوند.
 
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه هم اکنون 187 میدان و بازار در سطح شهر تهران ساخته شده است، اضافه کرد این بازارها و میادین بیش از 2 هزار غرفه دارند که سایر مواد غذایی، میوه و تره بار و محصولات کشاورزی را به شهروندان عرضه و سبد کالایی آنها را تامین می‌کنند.
 
صفوی یادآور شد: هدف از اجرای این اقدامات دسترسی سریع شهروندان به محصولات غذایی و فرآوردهای کشاورزی است.
 
وی با تاکید بر  اینکه سازمان میادین میوه و تره بار برای شب عید برنامه‌های بسیاری دارد، گفت: این سازمان با برنامه ریزی‌هایی  که انجام داده است تصمیم دارد تا شب عید با افتتاح هفت بازار دیگر بتواند خدمات رسانی بهتری را به شهروندان ارائه دهد.
 
صفوی  با اشاره همکاری‌های انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت ،افزود: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین محصولات شب عید شهروندان نداریم.
 
وی در پایان افزود: بازارهای جاجرود در منطقه 13 طبیعت در منطقه 15، کاج و تهران ویلا در منطقه 3 از جمله بازارهای هستند که امسال در سطح شهر تهران به بهره برداری رسیده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار