مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پیش ثبت نام نوروزی عتبات عالیات به مدت دو روز تمدید شد.

 محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام اعزام نوروزی عتبات اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم و همچنین پیش بینی سازمان حج و زیارت مبنی بر ثبت نام نکردن عده‌ای از مردم به دلیل تداخل داشتن ثبت‌نام‌ها با سه روز تعطیلی 22بهمن، پیش ثبت نام نوروزی اعزام به عتبات عالیات تمدید شد.
وی در ادامه افزود: بر همین اساس متقاضیان تا ساعت 16 روز دوشنبه 27 بهمن فرصت دارند تا با مراجعه به سایت ww.atabat.haj.ir نسبت به انجام پیش ثبت نام خود اقدام کنند.
نظافتی یادآور شد: پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات عالیات که اعزام های نوروزی را نیز در بر میگیرد از 18 بهمن آغاز شده است و تاکنون 175 هزار نفر برای اعزام به عتبات در دور جدید ثبت نام  کرده‌اند.
 
نظافتی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، 30 بهمن قرعه کشی بین کسانی که نسبت به انجام پیش ثبت نام اقدام نموده اند انجام می شود و 2 اسفند نتایج آن بر روی سایت ww.atabat.haj.ir قرار خواهد گرفت.
 
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: همچنین هزینه ها و بسته های سفری که شامل سفرهای 3، 4، 6 و 7 روزه است دز همین تاریخ برروی سایت قرار میگیرد، از این رو کسانی که اسامی آنان در سایت مذکور قرار گرفته باشد، باید نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.
 
وی در پایان گفت: دور جدید اعزام های عتبات عالیات از 21 اسفند آغاز می شود و تا 25 خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: نظافتی ، عتبات ، تمدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
بسیار عالی است من یکبار مشرف شده ام التماس دعا
آخرین اخبار