یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رسانه‌های غربی در تاریخ نشان دادند، علاقه‌ای به انعکاس قربانی شدن مسلمانان ندارند.

سکوت هدفدار رسانه‌های غربی در انعکاس قربانی شدن مسلمانان
"ابوتراب علیرضایی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در رابطه با کشته شدن سه مسلمان در کارولینای شمالی اظهار داشت: سکوت رسانه‌های غربی فقط در رابطه با این مورد نبوده و در مورد حقوق فلسطین که حدود پنجاه سال است که ضایع شده است تاکنون به حقیقت نپرداختند.
 
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در مقابل آزادی 1 سرباز اسرائیلی،  1000 فلسطینی را آزاد می‌کند و این مغایر با حقوق بشر است افزود: آنها می‌خواهند به همه القا کنند که ارزش 1000 سرباز فلسطینی برابر با 1 سرباز اسرائیلی است.
 
این کارشناس سیاست خارجی بیان کرد: از نظر سیاسی این اقدام به نفع فلسطینان است زیرا منجر به  آزادی 1000 سرباز فلسطینی شده است اما در عمق مسئله‌ اینها می‌خواهند اهمیت ارزشی که برای آدم‌هایشان قائل هستند به دنیا تفهیم کنند و حقوق ملت فلسطین در پس چنین قرار دادی ضایع می‌شود.  
 
علیرضایی با اشاره به اینکه قضیه فلسطین همانند کشته شدن دانشجویان مسلمان در کارولینای شمالی است، افزود: برای آنها کشته شدن مسلمانان اهمیت ندارد و اگر بتوانند اصل خبر هم انکار می‌کنند و حتی الامکان در برابر این گونه خبرها سکوت اختیار می‌کنند زیرا سکوت در برابر ظلم و ستم نسبت به مسلمانان را بیشتر می‌پسندند.

شایان ذکر است؛ 3 دانشجوی مسلمان در ایالت کارولینای شمالی، از ایالت های شرقی آمریکا، به ضرب گلوله کشته شدند. ضارب، مردی 46 ساله است که پس از ارتکاب به جنایت، خود را به پلیس معرفی کرد.

در این حادثه که نزدیک دانشگاه کارولینای شمالی روی داد، «ضیاء برکات» شهروند سوری فلسطینی تبار، همسر و خواهر همسرش کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار